خسروی: حالا به‌دنبال مدال آسیایی و المپیک هستم

1401/03/07 | روابط عمومی



بوکسور وزن 54 کیلوگرم گفت: در زندگی خیلی سختی کشیدم، اما هیچ‌وقت تسلیم نشدم و توانستم به مدال طلای کشور برسم. تمام تلاشم را می‌کنم بعد از این مدال موفق به کسب مدال آسیایی و المپیک نیز شوم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی خسروی بوکسور جوان کشورمان که در سالیان گذشته تصاویر کولبری او واکنش‌‌های زیادی را به‌همراه داشت با حمایت فدراسیون بوکس در اردوهای تیم ملی حاضر شد تا در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در زاهدان با کسب نشان طلا به‌خوبی نشان دهد که از چه پتانسیل و توانایی بالایی برخوردار است.

 

خسروی درباره قهرمانی در مسابقات کشوری بوکس اظهار داشت: سطح مسابقات قهرمانی کشور بسیار بالا بود و بهترین‌های بوکس ایران از تمامی استان‌ها در مسابقات حاضر شده بودند و شاهد رقابت‌های بسیار جذاب و دیدنی تا فینال بودیم. من نیز برای قهرمانی در این مسابقات چهار مبارزه سنگین برگزار کردم و خدا را شکر توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد او به این سرعت از شرایطی نه‌چندان مطلوب به قهرمان بوکس کشور تبدیل شود، گفت: از کل ایران تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند. در زندگی خیلی سختی کشیدم، اما هیچ‌وقت تسلیم نشدم و توانستم به مدال طلای کشور برسم. تمام تلاشم را می‌کنم بعد از این مدال موفق به کسب مدال آسیایی و المپیک نیز شوم.

 

ملی‌پوش بوکس کشورمان در مورد حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: خیلی امیدوارم میان مسافران قهرمانی آسیا باشم. کادر فنی خیلی خوبی داریم و علیرضا استکی و مربیان عزیز زحمات زیادی برای ملی‌پوشان می‌کشند و امیدوارم در قهرمانی آسیا موفق به کسب نتایج خوب شویم. من نیز تمام تلاش خود را برای کسب بهترین مدال در قهرمانی آسیا خواهم کرد.

 

خسروی راجع به میزبانی سیستان و بلوچستان از مسابقات بوکس قهرمانی کشور هم خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات بسیار خوب بود. تا روز سوم، مسابقات در دو رینگ برگزار شد و دیدارهای نیمه‌نهایی و نهایی نیز در یک رینگ برگزار شد. از استان سیستان و بلوچستان برای میزبانی خوب این مسابقات تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها