ریگی: تلاش می‌کنم در ترکیب قهرمانی آسیا قرار بگیرم

1401/03/07 | مسابقات و لیگ



بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان گفت: باید رقبای قدرتمندی در وزن خودم را از پیش رو بردارم تا در ترکیب قهرمانی آسیا بگیرم اما تمام تلاشم را می کنم تا این مهم تحقق یابد.

متن خبر :

مصطفی ریگی بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان که مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور را بدست آورده است، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: سطح فنی سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور با توجه به اینکه برای هر استان سهمیه در نظر گرفته بودند، خیلی بالا بود و بوکسورهای قدرتمندی حضور داشتند.


وی در ادامه افزود: رقابت‌های سخت و سنگینی را در این رویداد پشت سر گذاشتم؛ در فینال این مسابقات با مهدی پرویزی که سابقه حضور در قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را داشت مبارزه کردم که در نهایت در پایان دیداری جذاب و نفس‌گیر توانستم با موفقیت از میدان مبارزه خارج شوم و بر سکوی قهرمانی بایستم.


ریگی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها در زادگاهم برگزار شد، تماشاچیان سنگ تمام گذاشتند و با انرژی خوبی که به من منتقل کردند، مرا در کسب عنوان قهرمانی کمک کردند.


وی در پایان گفت: آبان‌ماه سال‌جاری رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که باید رقبای قدرتمندی در وزن خودم را از پیش رو بردارم تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم اما با آمادگی بالا به مصاف حریفانم می‌روم و تمام تلاشم را می کنم تا این مهم تحقق یابد و انشاءالله بتوانم مدال آسیایی را در کارنامه خود ثبت کنم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها