امیدی: توانستم خود را به صورت جدی محک بزنم/ میزبانی خوبی را در سیستان و بلوچستان شاهد بودیم

1401/03/04 | مسابقات و لیگ



بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان گفت: مسابقات کشوری از نظر فنی با کیفیت بالایی برگزار شد و بعد از دو سال که از رقابت‌ها به این شکل دور بودم توانستم خود را به صورت جدی محک بزنم.

متن خبر :

سیاوش امیدی قهرمان وزن 80 کیلوگرم سی‌امین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: مسابقات کشوری از نظر فنی با کیفیت بالایی برگزار شد و بعد از دو سال که از رقابت‌ها به این شکل دور بودم توانستم خود را به صورت جدی محک بزنم.


وی افزود: حضور ملی پوشان در این رویداد سطح فنی رقابت‌ها را بسیار بالا برده بود و همه با انگیزه تلاش می کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.


امیدی در ادامه با اشاره به میزبانی این دوره از رقابت‌ها گفت: سیستان و بلوچستان شرایط خوبی را برای حضور میهمانان این مسابقات فراهم کرده بود و از تمامی عوامل برگزاری و دست اندرکاران تشکر می‌کنم که بستر را آماده کردند تا این رویداد به بهترین شکل برگزار شود.


بوکسور وزن 80 کیلوگرم در ادامه گفت: متاسفانه شرایط حضورم در اردوی مشترک با ازبکستان فراهم نشد اما به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری کردم و خدا را شکر توانستم نشان طلای این دوره از رقابت‌ها را بدست آورم.


وی تصریح کرد: ملی پوشان با توجه به تمریناتی که پشت سر می‌گذارند، آمادگی خوبی دارند و از سطح فنی بالایی برخوردار هستند؛ به نظرم حق همه ملی پوشان است که در رویدادهای بین‌المللی پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنند.


امیدی در پایان گفت: رقابت های قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم جزو نفراتی باشم که جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست می‌آورم. بازی‌های آسیایی نیز از رویدادهای پیش رو بوکس بود اما متاسفانه به تعویق افتاد، هرچند که شاید این موضوع فرصت ویژه‌ای را برای کسانی که آمادگی لازم را نداشتند، فراهم کرد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها