محمدپور: تمامی بوکسورها با قدرت در رقابت‌های کشوری حضور پیدا کردند/ جوانان خوش درخشیدند

1401/03/04 | مسابقات و لیگ



بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان گفت: بیش از دو سال بود که رقابت‌های کشوری و انتخابی به این شکل برگزار نشده بود، سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و تمامی بوکسورها با قدرت در رقابت‌های کشوری حضور پیدا کردند.

متن خبر :

سجاد محمدپور بوکسور کشورمان که موفق به کسب عنوان قهرمانی وزن 57 کیلوگرم سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور شده است در خصوص این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: با توجه به اینکه بخاطر شیوع ویروس کرونا بیش از دو سال بود که رقابت‌های کشوری و انتخابی به این شکل برگزار نشده بود، سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و تمامی بوکسورها با قدرت در رقابت‌های کشوری حضور پیدا کردند.


وی افزود: خدا را شکر توانستم از این مسابقات سربلند خارج شوم و حاصل زحمات کادرفنی تیم ملی را در میدان مبارزه به نمایش بگذارم، برای چندمین بار است که عنوان قهرمانی کشور را بدست می‌آورم و با کسب مدال طلا دوباره موفق شدم در میان اردونشینان باشم.


بوکسور وزن 57 کیلوگرم در ادامه گفت: تمامی ملی‌پوشان موظف بودند در رقابت‌های کشوری حضور داشته باشند و عملکرد خوبی هم داشتند. حضور ملی پوشان جذابیت دوچندان این مسابقات را به همراه داشت.


عبدی پور خاطرنشان کرد: سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور با حضور جوانان با انگیزه‌ای همراه بود که تلاش می‌کردند تا به بهترین شکل توانایی خود را به نمایش بگذارند و در برخی اوزان حتی ملی‌پوشان را به چالش کشیدند و خوش درخشیدند.


وی در پایان گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو داریم،  تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این رویداد بهترین نتیجه را کسب کنیم و بتوانیم در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کرده و پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها