خدابخشی: شرایط آب و هوایی شیراز به شهر میزبان قهرمانی آسیا نزدیک است/ اواخر خرداد، مرحله بعدی تمرینات تیم ملی بوکس نونهالان پیگیری می‌شود

1401/02/21 | تیم های ملی



سرپرست تیم ملی نونهالان گفت: به این دلیل شهر شیراز را برای برگزاری اردوهای تمرینی انتخاب کردیم که شرایط آب و هوایی آن به بحرین شهر میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا نزدیک است.

متن خبر :

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی نونهالان در سال‌جاری با حضور 24 بوکسور در شیراز آغاز شده است و تا 27 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.


جواد خدابخشی سرپرست تیم‌ملی نونهالان با اشاره به آغاز تمرینات در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بعد از رقابت‌های انتخابی و دومین مرحله در سال جدید هم اکنون به میزبانی شیراز در حال برگزاری است؛ در این مرحله 24 بوکسور در اردو حضور دارند و تمرینات از عصر امروز (چهارشنبه – 21 اردیبهشت‌ماه) به صورت جدی آغاز خواهد شد.


وی افزود: بوکسورهای حاضر در اردوی تیم‌ملی نفراتی هستند که از مسابقات انتخابی جواز حضور در اردو را بدست آوردند. همچنین نفراتی هم با توجه به استعدادیابی که توسط کادرفنی انجام شده به تیم ملی تزریق شده‌اند.


سرپرست تیم‌ملی نونهالان در ادامه گفت: به این دلیل شهر شیراز را برای برگزاری اردوهای تمرینی انتخاب کردیم که شرایط آب و هوایی آن به بحرین شهر میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا نزدیک است و از همکاری هیات بوکس استان تشکر می‌کنم. خدا را شکر وضعیت خوبی بر اردو حاکم است، شرکت "پاک پی" هم از ما حمایت کرده و برخی تجهیزاتی که نیاز بود را در اختیار ما قرار داده است.


خدابخشی در پایان گفت: انشاءالله مرحله بعدی تمرینات ملی‌پوشان نونهال بعد از امتحانات بچه‌ها و در اواخر خردادماه پیگیری خواهد شد. در نظر داریم تمرینات مشترکی را هم با یکی از کشورهای همسایه برگزار کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها