سپهوند: لرستان با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها در قهرمانی کشور بوکس شرکت می‌کند/ عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم

1401/02/20 | روابط عمومی



رییس هیات بوکس لرستان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان، لرستان تیم خوب و قدرتمندی دارد و با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها در این رویداد شرکت خواهیم کرد.

متن خبر :

مرتضی سپهوند قهرمان سابق تیم ملی بوکس، مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان و رییس هیات بوکس استان لرستان، روز ششم اردیبهشت‌ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل موفقیت آمیز بود و اکنون دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.


سپهوند با اشاره به این عمل جراحی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: عملی که انجام دادم برای بیماری بود که تقریبا دیگر مزمن شده بود و بیش از 20 سال با من همراه بود؛ ابتدا یک مساله جزئی در روده‌ام بود اما این اواخر خیلی حاد شد و پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان این موضوع خیلی من را اذیت کرد و دائم مجبور بودم خود درمانی انجام دهم. در نهایت با مشاوره و فشار دوستان چون در این مساله تنبلی می‌کردم این جراحی را انجام دادم. الان هم خدا را شکر شرایط خوبی دارم اما دوران نقاهت این عمل طولانی است و باید 30 تا 45 روز سپری شود.


رییس هیات بوکس لرستان افزود: البته الان رو به راه هستم و در مسابقات استانی حضور پیدا کردم تا رقابت‌ بوکسورهای لرستان را از نزدیک رصد کنم و همچنین به امور هیات رسیدگی نمایم.


وی در ادامه با اشاره به اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی جهان را در این دو رده پیش‌رو داریم به نظرم تمرینات بچه‌ها کمی با وقفه در حال آغاز است اما چاره‌ای نیست چراکه بچه‌ها امتحانات مدارس را در پیش دارند. زمان دقیق برگزاری مسابقات کشوری هنوز مشخص نشده است اما بازه زمانی اوایل تا اواخر تابستان برای رقابت‌های جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده و انشاءالله یک تیم خوب و قدرتمند برای رویدادهای آتی جمع خواهیم کرد.


رییس هیات بوکس لرستان در پایان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان، تیم خوب و قدرتمندی داریم و با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها در این رویداد شرکت خواهیم کرد؛ با توجه به بُعد مسافتی که تا محل میزبانی داریم باید ترکیب تیم را شب گذشته مشخص می‌کردیم تا هرچه سریع‌تر بلیط هواپیمای بچه‌ها را نهایی کنیم. علی‌رغم میل باطنی بالاجبار باید چند نفر از بوکسورهای خوب را هم حذف کنیم اما انشاءالله بتوانیم در آینده از تمام پتانسیل استان استفاده کنیم و با تیم کامل شرکت کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها