ستارپور: به دنبال قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور هستیم/ حذف تیم توابع تهران تنها یک اشتباه تایپی بود

1401/02/12 | روابط عمومی



رئیس هیات بوکس استان تهران گرفت: حذف تیم توابع تهران تنها یک اشتباه تایپی بود.

متن خبر :

محمد ستارپور در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص شرایط تیم بوکس استان تهران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما امسال عالی است و 5، 6 بازیکن ما در اردوی تیم‌های ملی هستند و به نوعی نفرات اول اوزان خود محسوب می‌شوند. خیلی امیدوارم در مسابقات قهرمانی کشور پس از سه دوره که بعد از تیم‌های میزبان نایب قهرمان شدیم، به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.


وی تصریح کرد: شرایط تیم استان تهران خوب است و در شرایط کرونا توانستیم مسابقات انتخابی را وزن به وزن و بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار کنیم. بچه‌هایی که انتخاب شدند قرار است در هفته آینده با ملی‌پوشانی که در اردوی تیم ملی حضور داشتند، مسابقه بدهند تا حق و ناحقی صورت نگیرد و تیم به بهترین نحو اعزام شود.


رئیس هیات بوکس استان تهران در خصوص مسائل مربوط به تیم توابع تهران عنوان کرد: این اتفاق یک اشتباه تایپی بود که همه جا احتمال وقوع آن وجود دارد. بعد از این اتفاق نیز با محمدرضا ترمیمی سرپرست دبیری فدراسیون تماس گرفتم که عنوان کردند سریعاً لیست اصلاح شد. متاسفانه یکسری افراد بعد از این اتفاق  تماس گرفتند که در حق تیم توابع تهران دشمنی صورت گرفته است، در صورت اصلاً چنین موضوعی نبوده است. حتی توضیح دادم که تنها یک اشتباه تایپی صورت گرفته که نباید از آن سواستفاده شود.


ستارپور در پایان خاطرنشان کرد: نباید دنبال حاشیه‌سازی و مطرح کردن خودمان باشیم، اما مطمئن باشید نه بنده و نه دوستانی که در هیات بوکس تهران زحمت می‌کشند، دنبال حاشیه نیستند و ما جلوی حاشیه‌سازان خواهیم ایستاد.  


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها