با حضور رئیس فدراسیون بوکس | از پیشکسوتان و خانواده شهدا استان خراسان رضوی تجلیل شد

1401/02/09 | هئیت های استانی



گردهمایی بزرگ خانواده بزرگ بوکس با حضور حسین ثوری رییس فدراسیون به منظور پاسداشت زحمات پیشکسوتان و خانواده دو نفر از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم روز گذشته (پنجشنبه – نهم اردیبهشت‌ماه) برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از هیات بوکس استان خراسان رضوی، گردهمایی بزرگ خانواده بزرگ بوکس با حضور حسین ثوری رییس فدراسیون به منظور پاسداشت زحمات پیشکسوتان و خانواده دو نفر از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم روز گذشته (پنجشنبه – نهم اردیبهشت‌ماه) برگزار شد.


در این گردهمایی ابتدا محمد نظری گیلانده نایب رییس هیات استان ضمن خیر مقدم به حضار و تقدیر از زحمات همه ارکان هیات از تمامی ظرفیت‌های استانی دعوت به همکاری کرد.


در ادامه جوادی مشاور عالی هیات استان و عضو هیات رییسه گفت: نقد بایستی در چهارچوب انصاف صورت گیرد تا سازنده باشد.


وی همچنین عملکرد هیات بوکس استان را در تمامی حوزه‌ها کم نظیر خواند و تداوم این مسیر را خواستار شد.


سپس عزت الله تیمورپناه نماینده پیشکسوتان استان از خانواده بوکس خراسان رضوی درخواست همدلی و وحدت کرد و از عملکرد هیات بوکس استان در حوزه‌های گوناگون تجلیل به عمل آورد.


در پایان حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس، حیات بوکس خراسان رضوی تاکنون را به سه بخش تقسیم کرد؛ بوکس دهه ۸۰ که دوران شکوفایی استان نامیده شد، بوکس دهه ۹۰ که با افول شدید همراه شد و زنگ تفریح استان‌ها در مسابقات کشوری بود و بوکس دو سال اخیر که واژه تحسین را برای عملکرد جامع و همگانی در خصوص آن می‌توان بکار برد و تمام رخوت و سستی ایام گذشته را جبران کرده است.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها