بلانش: بوکسورهای ایران شایستگی کسب مدال در آسیا را دارند

1401/02/05 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان گفت: بازیکنان تیم ملی شایستگی آن را دارند که بتوانند چندین مدال در مسابقات آسیایی کسب کنند و حتی روی سکوی قهرمانی تیمی بروند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی در حالی در خانه بوکس ورزشگاه "بعثت" شیراز برگزار شد که ۴۵ بوکسور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی حضور داشتند. آنها بر این باور هستند که توانایی کسب مدال و حتی قرار گرفتن تیمی روی سکوی مسابقات آسیایی بحرین را دارند، مشروط به اینکه تدارکات خوبی برای آنها در نظر گرفته شود.


بلانش: بوکسورهای ایران شایستگی کسب مدال در آسیا را دارند


سینا بلانش سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان اعلام کرد: درصورت حمایت از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان می‌توانیم تاریخ سازی کنیم و براین باوریم که قرارگرفتن روی سکوی مسابقات آسیایی بحرین دور از دسترس نیست.


سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان گفت: بازیکنان تیم ملی شایستگی آن را دارند که بتوانند چندین مدال در مسابقات آسیایی کسب کنند و حتی روی سکوی قهرمانی تیمی بروند.


وی افزود: تا شروع مسابقات آسیایی سه مرحله اردوی متمرکز دیگر برگزار خواهیم کرد.


بوکسور قم: می‌کوشم یکی از ۱۴ بازیکن اعزامی به مسابقات آسیایی بحرین باشم


ابوالفضل علی  بوکسور ۱۳ ساله قمی که سه سال سابقه بوکس دارد، گفت:‌ وضعیت اردوی شیراز از نظرامکاناتٰ و تغذیه بسیار خوب بود.


علی ادامه داد:‌ بوکسورهای آماده‌ای از سراسر کشور شرکت داشتند، برای همین هم رقابت بسیار سخت و دشوار بود و می‌کوشم یکی از ۱۴ بازیکن اعزامی به مسابقات آسیایی بحرین باشم.


وی اضافه کرد:‌ دراستان قم بوکسورهای خوبی حضور دارند که باید امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد تا شکوفا شوند و بتوانند به تیم ملی برسند.


 بوکسور ماکو:‌ کسب مدال طلای آسیا از اهدافم است     


سهند نجفی ۱۴ ساله از شهرستان ماکو آذربایجان غربی هم با اظهار اینکه هدفم کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی است، گفت: برای رسیدن به هدفم سخت تلاش می کنم تا بتوانم مدال طلا در آسیا و حتی جهان را بگیرم.


وی ضمن اظهار رضایت از وضعیت اردو درشیراز، افزود: امکانات خوبی به هنگام برگزاری اردو در اختیارمان گذاشته شد که جای تشکردارد.


نجفی ادامه داد:‌ به این رشته خیلی علاقه دارم و با وجود اینکه برای نخستین بار است به تیم ملی دعوت می‌شوم سعی می‌کنم با تمرینات بیشتر بتوانم ملی پوش شوم و در مسابقات آسیایی بحرین برای کشورم و استانم مدال کسب کنم.


بوکسور بوشهر: امکانات بیشتری در استان نیاز داریم


محمد سجاد جان نثاری بوکسور ۱۳ ساله بوشهری هم از وضعیت این رشته در استان خود گفت: ‌از مسئولان بوشهر می‌خواهیم  به بوکس اهمیت دهند زیرا استعدادهای زیادی وجود دارد اما امکانات کافی نیست.


جان نثاری افزود:‌ دو سال است  که در این رشته تمرین می‌کنم و با علاقه‌ای که داشتم این رشته سخت را انتخاب کردم و دوست دارم قهرمان آسیا شوم و برای رسیدن به آن هم سخت تمرین خواهم کرد. 


وی اضافه کرد: از امکانات اردویی شیراز راضی هستم و مسئولان هیات بوکس فارس کاری کردند که احساس تنهایی نکنیم برای همین هم تشکر می کنم.


جان نثاری گفت: در وزن ۴۶ کیلو گرم شرکت دارم و بسیار امیدوار هستم که به عنوان یکی از ملی پوشان مسافر مسابقات آسیایی بحرین باشم؛ امکانات اردوی تیم ملی در شیراز خوب بود.


بوکسور فارس: امیدوارم ملی پوش شوم


امیرحامد خدابخشی که ازاستان  فارس به این اردو دعوت شده است گفت:‌از ۹ سالگی بوکس را شروع کردم و به این رشته بسیارعلاقه‌مند هستم.


وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی درشیراز در سطح بالایی  برگزار شد برای همین هم از مسئولان بوکس فارس تشکر می‌کنم.


خدابخشی ادامه داد: ‌در وزن ۵۴ کیلوگرم حضور دارم و همه تلاشم بر این است که ابتدا عضو تیم ملی شوم و سپس در مسابقات آسیایی بحرین مدال کسب کنم. 

 

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۲۵ فروردین در شیراز آغاز و یکم اردیبهشت به پایان رسید؛ تیم ملی نونهالان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است مرداد سال‌جاری در "منامه" پایتخت بحرین برگزار شود، آماده می‌کند.


تیم ملی در ۱۴ وزن در مسابقات آسیایی بحرین شرکت می‌کند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها