نهتانی: میزبانی قهرمانی کشور در پیشرفت بوکس سیستان و بلوچستان تاثیرگذار است/ منتظر ظهور پدیده‌های جدید هستیم

1401/02/05 | روابط عمومی



رییس هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری رقابت‌های کشوری بوکس باعث ایجاد انگیزه و موفقیت این رشته در استان می‌شود و نباید از تاثیری که میزبانی در پیشرفت رشته بوکس در سیستان و بلوچستان دارد، غافل شویم.

متن خبر :

مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان از 29 اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه به میزبانی سیستان و بلوچستان و در سالن  "امام علی (ع)" شهر زاهدان برگزار می‌شود.


محمود نهتانی رییس هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به میزبانی این رقابت‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: با توجه به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی و اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور در دستور کار فدراسیون قرار داشت، طی جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مربیان با خرد جمعی به توافق رسیدیم تا میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده بگیریم.


وی افزود: پس از رایزنی‌های صورت گرفته و درخواست‌های متعددی که از فدراسیون داشتیم، خدا را شکر موفق شدیم میزبانی را کسب کنیم و مقرر است این رویداد از 29 اردیبهشت به مدت پنج روز و در زاهدان برگزار شود.


رییس هیات بوکس سیستان و بلوچستان با اشاره به سهمیه‌هایی که برای هر استان در نظر گرفته شده است، گفت: فدراسیون بوکس به هر استان سهمیه‌‌ای را اختصاص داده که قطعا این موضوع سطح کیفی مسابقات را بالا می‌برد و با توجه به محدودیت‌هایی که ویروس کرونا به وجود آورده به نظرم بهترین تصمیم گرفته شده است.


نهتانی در ادامه خاطر نشان کرد:از دهه 80 میزبان رقابت‌های مختلف بوکس بوده‌ایم و فکر می‌کنم به خوبی توانایی بالای استان در میزبانی تیم‌ها و ورزشکاران سراسر کشور را نشان داده‌ایم و میهمانانی که برای مسابقات در زاهدان حضور پیدا کردند خاطرات خوبی از استان و شهر ما دارند.


وی تاکید کرد: برگزاری رقابت‌های کشوری بوکس باعث ایجاد انگیزه و موفقیت این رشته در استان می‌شود و نباید از تاثیری که میزبانی در پیشرفت رشته بوکس در سیستان و بلوچستان دارد، غافل شویم.


رییس هیات بوکس استان با اشاره به اهمیت برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: بدون شک این مسابقات آغاز خوبی برای همه بوکسورهایی است که به هر دلیلی نتوانستند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و قطعا می‌توان از دل این مسابقات شاهد پدیده‌های نوظهوری باشیم و به دنیا قدرت بوکس ایران را نشان دهیم.


نهتانی در پایان گفت: هدف استان از میزبانی این رقابت‌ها هموار کردن شرایط برای راهیابی ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی و شرکت در رویدادهای بین‌المللی پیش رو است. سیستان و بلوچستان معدن استعداد در ورزش بوکس است که با کمی حمایت می‌توان قهرمانان بزرگی همچون دانیال شه‌بخش را شناسایی کرد؛ در اوزان سبک بوکسورهای خوبی داریم که امیدوارم با یاری خداوند بتوانند در سطح کشور و بین‌المللی توانایی‌های خود را نشان دهند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها