ثوری: اولین مدال المپیک را با استکی کسب می‌کنیم

1401/02/04 | روابط عمومی



رئیس فدراسیون بوکس گفت: علیرضا استکی سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند و اولین مدال المپیک را با هدایت او کسب می‌کنیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، حسین ثوری در گفت‌وگو با میزان، با قدردانی از حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون بوکس، اظهار داشت: وی در این حضور از فدراسیون بوکس حمایت کامل داشت و تقریبا دو برابر مبلغی که در تفاهم‌نامه امضاء کردیم به ما اعتبارات داده است که بابت این مساله از رئیس کمیته المپیک تشکر می‌کنم.


وی افزود: صالحی‌امیری از نتایجی که تیم‌های ما در رده‌های سنی بزرگسالان و پایه به دست آوردند راضی بود؛ به خصوص مدال تاریخی دانیال شه‌بخش در پیکار‌های جهانی بزرگسالان و ایمان رمضان‌پور در مسابقات ارتش‌های جهان برای وی بسیار قابل توجه بود. صالحی‌امیری ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی بوکس ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو نتایج خوبی کسب کند.


رئیس فدراسیون بوکس در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی عنوان کرد: خردادماه یک اردوی تدارکاتی با تاجیکستان در تهران داریم؛ از تیم ملی جمهوری‌آذربایجان هم دعوت کرده‌ایم که البته هنوز چیزی قطعی نشده است. چنانچه آذربایجان هم به تهران بیاید در اواخر اردوی مشترک، یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های الف و ب ایران، تاجیکستان و آذربایجان برگزار می‌کنیم.


وی در مورد بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: آنگونه که شنیده‌ایم، بوکس در این دوره از بازی‌ها حضور ندارد که البته تصمیم‌گیری در خصوص این مساله با کشور میزبان (ترکیه) است. با این حال ما تشکیل دو تیم را پیش‌بینی کرده‌ایم. البته بعد از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، ترکیب مشخص می‌شود.


ثوری در مورد اینکه قرارداد علی استکی با فدراسیون تا چه زمانی است؟ خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان بازی‌های آسیایی است، اما او سرمربی تیم ملی خواهد بود و با قاطعیت می‌گویم اولین مدال المپیک با هدایت او به دست خواهد آمد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها