اصلاحیه؛ سهمیه‌های اختصاص یافته به استان‌ها در مسابقات قهرمانی کشور بوکس مشخص شد/ 23 اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال لیست ورزشکاران

1401/02/04 | مسابقات و لیگ



مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان از 29 اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه در شهر زاهدان برگزار می‌شود که تعداد سهمیه‌های اختصاص یافته به هر استان برای حضور در این رقابت‌ها مشخص و استان‌ها تا 23 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند لیست نفرات شرکت کننده خود را به فدراسیون ارسال کنند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان از 29 اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه به میزبانی سیستان و بلوچستان و در "سالن امام علی (ع)" شهر زاهدان برگزار می‌شود.


این مسابقات در اوزان 48، 51، 54، 57، 60، 63.5، 67، 71، 75، 80، 86، 92 و 92+ کیلوگرم و در سه راند سه دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین بین المللی انجام می‌شود.


تمامی ورزشکاران برای حضور در این مسابقات باید در پرتال فدراسیون ثبت نام کنند؛ همچنین تنها مربیان ستاره دار و مربیانی که دارای مدرک مربیگری درجه یک هستند جواز حضور در رقابت‌ها را دارند.


بنابر موافقت مسئولان فدراسیون با درخواست هیات‌های استانی مبنی بر تعویق چند روزه این رقابت‌ها، زمان ورود تیم‌ها به عصر روز 28 اردیبهشت‌ماه موکول شد و سمینار برگزاری این مسابقات ساعت 22 همین روز برگزار خواهد شد.


برنامه رقابت‌های قهرمانی کشور به شرح زیر است:


پنجشنبه – 29 اردیبهشت‌ماه: از ساعت 7:30 تا 10:30 صبح معاینات پزشکی، وزن کشی و قرعه کشی
ساعت 16 افتتاح مسابقات و شروع رقابت‌ها

جمعه – 30 اردیبهشت‌ماه: از ساعت 7:30 تا 8:30 وزن کشی و پیگیری ادامه مسابقات

شنبه – 31 اردیبهشت‌ماه: از ساعت 7:30 تا 8:30 وزن کشی و  پیگیری ادامه مسابقات

یکشنبه – یکم خردادماه: از ساعت 7:30 تا 8:30 وزن کشی و پیگیری ادامه مسابقات نیمه نهایی 

دوشنبه – دوم خردادماه: از ساعت 7:30 تا 8:30 وزن کشی و پیگیری ادامه مسابقات نهایی (فینال)


سهمیه هر استان‌ برای حضور در این رقابت‌ها به شرح زیر اعلام شده است:


استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان، فارس، مازندران، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان غربی، لرستان و اصفهان/ تعداد ورزشکار: 7 نفر – تعداد مربی: 2 نفر – تعداد سرپرست: یک نفر


استان‌های کرمانشاه، گیلان، قم، خراسان شمالی، بوشهر، مرکزی، البرز، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، همدان، زنجان و توابع تهران/ تعداد ورزشکار: 5 نفر – تعداد مربی: یک نفر – تعداد سرپرست: یک نفر


استان‌های کرمان، گلستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، ایلام، خراسان جنوبی، سمنان، یزد و اردبیل/ تعداد ورزشکار: 3 نفر – تعداد مربی: یک نفر – تعداد سرپرست: یک نفر


استان‌ها تا پایان وقت اداری روز 23 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند لیست نفرات شرکت کننده خود را به فدراسیون ارسال کنند.


همراه داشتن گواهی واکسیناسیون کرونا (دو دوز) و یا تست PCR منفی با تاریخ 48 ساعت قبل از ورود، همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کارت ملی، دفترچه رکورد مسابقات و کارت بیمه ورزشی معتبر به نام رشته بوکس در سال 1401 و همراه داشتن معرفی نامه با مهر و امضاء اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات بوکس الزامی است.


مسابقات قهرمانی کشور پیش از این قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود که با توجه به شیوع گسترده موج ششم ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط استان سیستان و بلوچستان و شهرزاهدان محل برگزاری رقابت‌ها، به تعویق افتاد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها