قشلاقی: برای کسب بهترین نتیجه از جان مایه می‌گذاریم / تمرینات سبک را شروع می‌کنم

1401/02/04 | روابط عمومی



ملی‌پوش بوکس کشورمان گفت: رقابت‌های سنگین و مهمی را پیش رو داریم که کادرفنی در این خصوص برنامه‌ریزی می‌کنند، ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه از جان مایه می‌گذاریم.

متن خبر :

میثم قشلاقی نایب قهرمان آسیا که در مسابقات انتخابی از ناحیه کتف آسیب دید؛ اسفندماه کتف خود را به تیغ جراحان سپرد و اکنون دوران نقاهت را سپری می‌کند؛ وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: نزدیک به شش هفته از عمل جراحی که انجام دادم می‌گذرد و خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم؛ راهی تهران شدم تا تمرینات فیزیوتراپی و اصلاحی را آغاز و برای رویدادهای پیش رو آماده شوم.


وی در ادامه گفت: عمل کتف، جراحی سنگینی است و فکر می‌کنم سه تا چهار ماه زمان ببرد تا بهبودی کامل حاصل شود؛ البته این موضوع بستگی به صلاحدید پزشک تیم ملی دارد. باید دید تشخیص ایشان چیست و چه زمان و چه شیوه‌ای را برای آغاز تمرینات آماده‌سازی سنگین مناسب می‌دانند.


نایب قهرمان آسیا تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با کادرفنی برای بازگشت به اردو و تمرینات را انجام داده‌ام و در اردو حضور پیدا کردم تا تمرینات سبک را آغاز کنم. در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود اما با توجه به شرایطی که دارم امکان حضور ندارم و بعد از این مسابقات به اردو ملحق خواهم شد.


قشلاقی خاطرنشان کرد: رقابت‌های سنگین و مهمی همچون بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و گرنداِسلم را پیش رو داریم که کادرفنی در این خصوص برنامه‌ریزی می‌کنند، ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه از جان مایه می‌گذاریم.


وی در پایان گفت: خدا را شکر تاکنون با برنامه‌ریزی‌هایی که کادرفنی در نظر گرفتند نتایج خوبی در جهان و آسیا کسب شد و بوکسورهایی ایرانی در میادین بین‌المللی درخشیدند. ما سرباز تیم ملی هستیم و با همه وجود برای افتخارآفرینی تلاش می‌کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها