عبدی‌پور: به دنبال صیانت از حقوق جامعه بوکس هستیم

1401/01/31 | روابط عمومی



رییس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون بوکس گفت: وظیفه این کمیته تدوین آئین نامه انضباطی و صیانت از حقوق جامعه بوکس کشور است که سعی داریم با برنامه‌ریزی دقیق به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

متن خبر :

محرم عبدی‌پور رییس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: از قهرمانان رشته بدنسازی هستم و با توجه به اینکه تحصیلات حقوقی دارم پیش از این به عنوان رییس در کمیته انضباطی فدراسیون‌ بدنسازی و به عنوان مشاور حقوقی در فدراسیون ورزش‌های روستایی افتخار فعالیت داشتم که با صلاحدید آقای ثوری رییس فدراسیون بوکس، من و همکارانم از جمله آقای مهدی عبدی‌پور به عنوان نایب رییس و سعید ره‌انجام به عنوان دبیر مسئولیت این کمیته را پذیرفتیم و امیدوارم بتوانیم در این راستا با موفقیت گام برداریم و به جامعه بوکس کشور کمک کنیم.


وی افزود: اولین جلسه کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون بوکس، روز گذشته (سه شنبه – 30 فروردین‌ماه) با حضور محمدرضا ترمیمی سرپرست دبیری، امیرحسین اخوان کارشناس خبره و طاها یگانه مسئول حراست فدراسیون برگزار شد که نایب رییس، دبیر و اعضای این کمیته احکام خود را دریافت کرده و به صورت رسمی کارشان را آغاز کردند.


رییس کمیته و حقوقی فدراسیون بوکس در ادامه گفت: تمامی عزیزانی که قرار است در این کمیته به فعالیت بپردازند از حقوقدان‌هایی هستند که پیش از این ورزشکار و یا قهرمان بوده‌اند و علاوه بر اینکه به قوانین اشراف کامل دارند، درد ورزشکاران را کشیده‌اند و آنها را درک می‌کنند.


عبدی‌پور تصریح کرد: وظیفه این کمیته تدوین آئین نامه انضباطی و صیانت از حقوق جامعه بوکس کشور است که سعی داریم با برنامه‌ریزی دقیق به این مهم جامه عمل بپوشانیم. انشاءالله در ماه‌های آینده با سرکشی به کمیته‌ها و هیات‌های استانی بتوانیم کمک حال این عزیزان باشیم و از حقوق آنها دفاع کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها