امیری: نباید شانس مدال در هیچ وزنی را از دست بدهیم

1401/01/30 | روابط عمومی



مربی تیم ملی بوکس گفت: وقتی رقابت‌ها در ۱۳ وزن برگزار می‌شد دست کادر فنی برای انتخاب بوکسور‌ها باز بود، اما الان در بازی‌های آسیایی ۸ وزن داریم. باید در تمام اوزان بوکسور به هانگژو اعزام کنیم و نباید شانس کسب مدال در هیچ وزنی را از دست بدهیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، همایون امیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اردوی مشترک با تیم ملی بوکس ازبکستان، اظهار داشت: ازبکستان در هر وزن ۱۰ بوکسور سطح بالا دارد و تیم خود را به دو بخش تقسیم کرده است. آنها با ترکیبی از تیم اول و دوم‌شان، با تیم ملی ایران اردوی مشترک داشتند. برخی از بوکسور‌های آنها هم در تورنمنت رومانی حاضر بودند. دوستانی که می‌گویند با تیم اصلی ازبکستان اردو نداشتیم دنبال خودنمایی و جذب فالوور هستند و حرف‌های آن‌ها برای من هیچ ارزشی ندارد.


وی درخصوص برگزاری اردوی تیم ملی در فاصله کوتاهی پس از بازگشت از ازبکستان عنوان کرد: نمی‌توانستیم بوکسور‌ها را به حال خود رها کنیم و باید دو هفته آن‌ها را در اردو نگه داریم تا آمادگی خود را حفظ کنند. سپس به استان خود بروند تا برای رقابت‌های قهرمانی کشور آماده شوند.


*نباید شانس مدال در هیچ وزنی را از دست بدهیم


مربی تیم ملی بوکس با اشاره به اهمیت رقابت‌های قهرمانی کشور، تصریح کرد: نظر شخصی من این است که شاید یک بوکسور خوب در همان شب اول یا دوم با بدشانسی از دور رقابت‌ها کنار برود. باید از این رقابت‌ها بهترین‌ها را شناسایی کرده و به اردو دعوت کنیم، اما به هر حال نظر اصلی را سرمربی تیم ملی می‌دهد.


امیری ادامه داد: وقتی رقابت‌ها در ۱۳ وزن برگزار می‌شد دست کادر فنی برای انتخاب بوکسور‌ها باز بود، اما الان در بازی‌های آسیایی ۸ وزن داریم. باید در تمام اوزان بوکسور به هانگژو اعزام کنیم و نباید شانس کسب مدال در هیچ وزنی را از دست بدهیم.


قهرمان سابق بوکس آسیا با اشاره به اینکه علیرضا استکی شایسته‌ترین فرد برای هدایت تیم ملی است، تاکید کرد: آقایانی که در سطح کشور هم مدال ندارند و یک چپ، راست ساده را نمی‌توانند بزنند، دنبال تقرفه انداختن هستند که تیرشان به سنگ خورد. استکی رفیق من است و دیدید که در چند سال اخیر چه نتایج خوبی گرفتیم. من با علی دست دادم و تا آخرین لحظه کنار او خواهم بود.


*زمانی مرا از در بیرون می‌انداختند، اما از پنجره به اردو می‌آمدم


مربی تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه یاد گرفته‌ام رو در رو بجنگم، گفت: بوکس به من یاد داد تا به کسی نامردی نکنم. بوکسور حرفش را داخل رینگ می‌زند نه در اینستاگرام! یک زمانی مرا از در بیرون می‌انداختند، اما از پنجره به اردو می‌آمدم.


امیری در پایان با اشاره به اینکه نمی‌دانم عده‌ای دنبال چه هستند، خاطرنشان کرد: این خیلی زشت است که عده‌ای بیایند و از یک نوجوان ۱۵ ساله انتقاد کنند. سام استکی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی همه را شکست داد و یک استعداد ناب در ورزش بوکس است. مطمئن باشید کادر فنی تیم‌های پایه اگر این بوکسور شایسته نبود، او را به مسابقات اعزام نمی‌کردند. به جرأت می‌گویم اگر حرف‌ها و بی اخلاقی‌های عده‌ای روی این پسر تاثیر منفی نگذارد، در آینده می‌تواند مدال آسیایی و جهانی بگیرد.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها