ثوری: بهترین نتایج تاریخ بوکس ایران را زیر نظر مربیان داخلی گرفته ایم

1401/01/29 | روابط عمومی



رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به کسب ۲۲ مدال در مدت یک سال گفت: بوکسور ها با کسب موفقیت در مسابقات مختلف نشان دادند می‌توانند با تلاششان و حمایت مسئولین ورزشی بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی هانگژو کسب کنند.

متن خبر :

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسین ثوری در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: اخیرا ورزشکاران ما از اردوی ۱۲ روزه‌ای که جهت آماده سازی حضورشان در مسابقات قهرمانی کشور و بازی‌های آسیایی هانگژو در ازبکستان برگزار شده بود، بازگشتند و در حال حاضر اردوی آماده سازی ورزشکاران اعزامی برای حضور هرچه بهتر به مسابقات آغاز شده است.


وی در ادامه اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم را جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اندیشیده‌ایم تا شرایط حضور برای تمامی ورزشکارانی که شایستگی بر تن کردن پیراهن مقدس تیم ملی را دارند، فراهم شود. همچنین درصدد برگزاری چند اردوی مشترک با کشورهای بزرگ در رشته بوکس در داخل و خارج از کشور نیز هستیم.


رئیس فدراسیون بوکس در خصوص استفاده از مربیان خارجی گفت: تا به امروز از مربیان خارجی زیادی استفاده شده است اما نتیجه ای که در تاریخ بوکس ایران با مربیان داخلی گرفته ایم را با هیچکدام از مربیان خارجی نتوانستیم بگیریم.


وی افزود: مهمترین عامل جهت رسیدن به موفقیت، برنامه ریزی درست و هدفمند حرکت کردن طبق برنامه است و به گفته مقام معظم رهبری با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و مربیان داخلی قطعا به نتایج مطلوب خواهیم رسید.


ثوری با اشاره به اینکه بوکسورهای اعزامی به بازی‌های آسیایی با توجه به عملکردشان در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی، درون اردویی و کادر فنی انتخاب می‌شوند، گفت: رشته بوکس با کسب ۲۲ مدال در یک سال نشان می‌دهد که قادر است با تلاش و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها