موسوی: برای کسب بهترین مدال در المپیک آسیایی تلاش می‌کنم/ استکی فراتر از یک سرمربی از تیم حمایت می‌کند

1401/01/28 | روابط عمومی



ملی پوش بوکس کشورمان گفت: در دوره قبل المپیک آسیایی در یک قدمی تصاحب مدال، نتیجه را به نفر اول واگذار کردم اما از همان موقع این موضوع را به خودم تلقین کردم که شاهین تو می‌توانی در این رویداد بهترین مدال را کسب کنی و حالا وقتش است تمام تلاشم را انجام دهم تا بتوانم مدالی که آرزوی کسب آن را دارم، بدست بیاورم.

متن خبر :

شاهین موسوی بوکسور کشورمان که دو برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص اردوی مشترک با تیم ازبکستان گفت: تمرینات مشترکی را به مدت 10 روز در "تاشکند" پشت سر گذاشتیم که خدا را شکر بسیار خوب بود؛ بدون شک هرچه بیشتر در اردوهای تمرینی به این شکل حضور پیدا کنیم در روند آماده‌سازی بهتر ما تاثیرگذار است.

 

وی افزود: این اردو به نسبت تمرینات قبلی با ازبکستان بسیار بهتر بود، چراکه در این دوره هفت تمرین را  با ازبک‌ها پشت سر گذاشتیم و هر بار نیز حریفان ما متفاوت بودند که باعث شد تجربه خوبی بدست آوریم.

 

ملی‌پوش بوکس کشورمان در ادامه گفت: ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و به نظرم اردوی فوق‌العاده خوبی بود که در آمادگی هرچه بیشتر ما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

موسوی خاطرنشان کرد: به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی ازبکستان حضور پیدا کردیم اما متاسفانه این رقابت‌ها در خردادماه به تعویق افتاد و قرار است آبان‌ماه سال‌جاری برگزار شود؛ خیلی بهتر بود که ما بعد از این اردو در رویداد آسیایی به روی رینگ می‌رفتیم تا بازدهی بالای این تمرینات را ببینیم.

 

وی تصریح کرد: پارسال هم به همین شکل بود که ما در اردوی تمرینی ازبکستان حضور پیدا کرده و بعد از آن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم که خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم و موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدیم، اما متاسفانه این تعویق به ما اجازه نداد نتیجه خوب تمرینات با ازبک‌ها را مشاهده کنیم؛ امیدوارم با شرکت در اردوها و تورنمنت‌های دیگری بتوانیم خود را محک زده و توانایی‌هایمان را به نمایش بگذاریم.

 

بوکسور کشورمان در ادامه با اشاره به  برگزاری بازی‌های آسیایی در سال جاری گفت: تاکنون موفق شده‌ام دو مدال برنز قهرمانی آسیا را بدست آورم، اما بازی‌های آسیایی با این رویداد خیلی متفاوت است؛ من در دوره قبل المپیک آسیایی در یک قدمی تصاحب مدال نتیجه را به نفر اول واگذار کردم اما از همان موقع این موضوع را به خودم تلقین کردم که شاهین تو می‌توانی در این رویداد بهترین مدال را کسب کنی و حالا وقتش است تمام تلاشم را انجام دهم تا بتوانم مدالی که آرزوی کسب آن را دارم، بدست بیاورم.

 

موسوی در پایان گفت: آقای استکی زحمات بسیاری برای ملی‌پوشان بوکس می‌کشد و فراتر از وظیفه یک سرمربی از تیم حمایت می‌کند؛ امیدوارم همدلی خانواده بوکس بیشتر شود تا بتوانیم در رویدادهای پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها