مهدی‌پور: مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان بوکس بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

1401/01/24 | روابط عمومی



سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان گفت: قرار است بعد از ماه مبارک رمضان رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم و تلاشم به عنوان سرمربی این است که تمام استعدادهای سراسر کشور شناسایی شوند.

متن خبر :

رضا مهدی‌پور سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: با توجه به پیش روداشتن مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و همچنین برگزاری بازی‌های المپیک جوانان بعد از چند سال وقفه، قرار است پس از ماه مبارک رمضان رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم و تلاشم به عنوان سرمربی این است که تمام استعدادهای سراسر کشور شناسایی شوند.


وی افزود: نفرات اول و دوم مسابقات کشوری به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند و تمرینات را برای حضور در این سه رویداد آغاز خواهیم کرد و به صورت پیوسته ادامه می‌دهیم؛ ملی‌پوشان دو هفته در اردو به سر می‌برند و یک هفته استراحت دارند که در این بازه‌ زمانی نیز از طریق فضای مجازی و تمریناتی که برای آنها در نظر گرفته شده ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم.


سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان تصریح کرد: در طول اردو نیز چرخه انتخابی برای مدعیان خواهیم داشت و ممکن است در حتی نفرات اول و دوم هم تغییر کنند. در حال حاضر هم برخی نفراتی که در مسابقات آسیایی اردن حضور داشتند را زیر نظر داریم و برنامه‌های لازم را به آنها گوشزد می‌کنیم تا آمادگی خود را حفظ کنند.


مهدی‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: به دنبال حضور در اردوی مشترک یا دیداری تدارکاتی هستیم که امیدوارم شرایط شرکت فراهم شود تا بتوانیم با آمادگی بهتری در رویدادهای پیش رو شرکت کنیم.


وی در پایان گفت: زمان قطعی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هنوز مشخص نیست اما به زودی تاریخ نهایی اعلام می‌شود. از مربیان استانی می‌خواهیم بوکسورهای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را آماده کنند و تیم‌های منتخب خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنند تا شرایط هموارتری برای آماده سازی صد در صدی آنها داشته باشیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها