ثوری: بوکس ایران در جوامع بین‌المللی جایگاه خود را پیدا کرده است/ به دنبال حضور نمایندگان کشورمان در کمیته‌های کنفدراسیون آسیا هستیم

1401/01/23 | روابط عمومی



رییس فدراسیون بوکس کشورمان گفت: بوکس ایران در جوامع بین‌المللی جایگاه خود را پیدا کرده است و امیدوارم با کمک، همکاری و همدلی همه عزیزان بتوانیم این موقعیت را حفظ و بیش از پیش ارتقاء بخشیم.

متن خبر :

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس که به منظور حضور در دومین جلسه هیات رییسه کنفدراسیون بوکس آسیا راهی تایلند شده بود، روز گذشته (دوشنبه – 22 فروردین‌ماه) به ایران بازگشت. وی در خصوص این جلسه در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: این جلسه با حضور رییس، دبیرکل و اعضای هیات رییسه برگزار شد که تصمیمات مهمی از جمله انتخاب نایب رییس در آن اخذ گردید.


وی افزود: در خصوص تقویم کنفدراسیون بوکس آسیا، رویدادهای پیش رو، مباحث مالی و اسپانسرینگ این کنفدراسیون به بحث و تبادل نظر پرداخته شد و تاریخ برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا بزرگسالان نیز تغییر کرد.


رییس فدراسیون بوکس کشورمان در ادامه گفت: تقاضای خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش پسران مطرح کردیم هرچند که همیشه رقابت‌های این رده‌سنی در بخش دختران و پسران هم زمان برگزار می‌شود اما درخواست کردیم که مسابقات پسران در ایران برگزار شود و بخش دختران را در کشور دیگری برگزار کنند که این موضوع در حال حاضر منوط به موافقت کنفدراسیون بوکس آسیا و وزارت ورزش و جوانان ایران است.


ثوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رایزی‌های صورت گرفته از طریق کمیته روابط بین‌الملل و مجموعه تلاش‌هایی که فدراسیون بوکس انجام داد توانستیم با تمام سختی‌ها پاداش نقدی 25 هزار دلاری دانیال شه‌بخش را دریافت کنیم.


وی تصریح کرد: برای کمیته‌های مختلف کنفدراسیون بوکس آسیا نفرات شایسته را معرفی کردیم که امیدوارم برابر تصمیماتی که در آینده صورت می‌گیرد این عزیزان بتوانند در این کمیته‌ها حضور داشته باشند و افتخاری دیگر برای بوکس کشورمان کسب شود.


رییس فدراسیون بوکس در پایان گفت: بوکس ایران در جوامع بین‌المللی جایگاه خود را پیدا کرده است؛ امیدوارم با کمک، همکاری و همدلی همه عزیزان بتوانیم این موقعیت را حفظ و بیش از پیش ارتقاء بخشیم و در این مسیر از پیشرفت تمامی افراد لذت ببریم و اجازه دهیم همچنان اعتبار بوکس ایران پیشرفت کند. انشاءالله به زودی شاهد درخشش بوکسورهای کشورمان در عرصه های مختلف المپیک، جهان و آسیا باشیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها