گل محمدی: فایل صوتی منتشر شده مربوط به اعتراض به داوری دیدار قشلاقی است/ ازبکستان یکی از قطب‌های بوکس جهان است

1401/01/22 | روابط عمومی



سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: فایل صوتی منتشر شده مربوط به اعتراض به عملکرد داوران در دیدار میثم قشلاقی در مسابقات جهانی بوده است و هیچ ارتباطی به مدال شه‌بخش ندارد.

متن خبر :

عیسی گل‌محمدی سخنگوی فدراسیون بوکس در خصوص اردوی مشترک ملی‌پوشان کشورمان با تیم ازبکستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: تیم ملی ایران با ترکیبی از بوکسورهای جوان و با تجربه‌ در اردوی مشترک ازبکستان حضور پیدا کرد که شرکت در این تمرینات می‌تواند تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت آنها داشته باشد.


وی افزود: ازبکستان یکی از قطب‌های بوکس در جهان است که قهرمانان المپیک و جهان بسیاری دارد؛ در این اردو برخی از ورزشکاران ازبک برای شرکت در مسابقات به رومانی رفته بودند اما قهرمانان نام‌دار المپیکی آنها با بوکسورهای ایرانی به تمرین پرداختند و حضور ملی‌پوشان بوکس کشورمان در این اردو بدون شک در ارتقاء آنها تاثیرگذار خواهد بود.


سخنگوی فدراسیون بوکس در ادامه گفت: حضور در اردوهای مشترک به این شکل بی سابقه بود اما با وجود اینکه اوضاع مالی فدراسیون چندان تعریفی ندارد، تمام تلاش خود را کردیم تا برای آماده سازی ملی‌پوشان به منظور حضور در رویدادهای پیش‌رو این نفرات را اعزام کنیم.


گل‌محمدی تصریح کرد: امیدوارم حضور در این اردوها ثمربخش باشد و ملی بوشان بوکس کشورمان بتوانند مزد تلاش و زحمات خود را در بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و رویدادهایی که در پیش داریم، بگیرند. قطعا برگزاری اردوهای این چنینی بسیار تاثیرگذار است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شرایط را بیش از پیش برای برنامه‌هایی از این دست فراهم کنیم. در نظر داریم اردوی مشترکی را نیز در ایران برگزار کنیم که تاکنون با آذربایجان و قزاقستان برای حضورشان صحبت کردیم.


 وی در ادامه گفت: فایل صوتی در فضای مجازی در خصوص مسابقات جهانی منتشر شده است اما شاید بهتر باشد توصیه کنیم کام جامعه ورزش و بوکس کشور را تلخ نکنیم. این فایل صوتی مربوط به اعتراض به عملکرد داوران در دیدار میثم قشلاقی در مسابقات جهانی بوده است و هیچ ارتباطی به مدال شه‌بخش ندارد.


گل‌محمدی افزود: پس از ناداوری که در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قشلاقی صورت گرفت، فدراسیون بوکس ایران به دنبال اعتراض به عملکرد داوران این مسابقه بود. بدون شک در خیلی از مسابقات حق خوری دیده‌ایم و در این رویداد هم این اتفاق افتاد که به دنبال گرفتن حق نماینده کشورمان بودیم؛ پخش کنندگان این فایل خائنین به نظام جمهوری اسلامی ایران، ورزش و رشته بوکس هستند. شه‌بخش با قابلیتی که داشت توانست اولین مدال برنز جهان را برای کشورمان بدست آورد و اگر واقعا می‌گویند این مدال با پول خریداری شده در حق تاریخ ساز کشورشان اجحاف می‌کنند.


سخنگوی فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: علیرضا استکی از قهرمانان خوش نام رشته بوکس است که از صفر شروع کرده، پله‌های ترقی را طی کرده و حالا با توانمندی‌هایی که داشته توانسته سکان هدایت تیم ملی بزرگسالان را دست بگیرد. بوکسورهای کشورمان از زمانی که استکی سرمربی تیم ملی شده است توانسته‌اند برابر قهرمانان مطرح عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و تیم‌ ایران در این سال‌ها پیشرفت خوبی داشته است.


وی در پایان گفت: خدا را شکر رییس فدراسیون بوکس توانست به عضویت هیات رییسه کنفدراسیون آسیا در بیاید؛ سال 1400 نیز برای بوکس با عملکرد خوب ملی پوشان نوجوانان و جوان به پایان رسید. سال جدید نیز شلوغ و پرترافیک است و رویدادهایی همچون بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، گرنداِسلم و ... را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها