برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در آبان‌ماه/ چین، میزبان مسابقات گرنداِسلم

1401/01/21 | روابط عمومی



دومین جلسه هیات رییسه کنفدراسیون بوکس آسیا روز گذشته (شنبه – 20 فروردین‌ماه) برگزار و در این جلسه تصویب شد مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان که قرار بود در خردادماه برگزار شود به دلیل نزدیکی به تاریخ بازی های آسیایی، آبان‌ماه انجام شود؛ چین نیز میزبانی رقابت‌های گرنداِسلم را بدست آورد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دومین جلسه کنفدراسیون بوکس آسیا پس از برگزاری انتخابات این کنفدراسیون با حضور "پیچای چانهاواجیرا" رییس، "علی سَلامِه" دبیرکل و اعضای هیات رییسه روز گذشته (شنبه – 20 فروردین‌ماه) در "پوکت" تایلند برگزار شد.


در جلسه روز گذشته رئیس کنفدراسیون آسیا اعلام کرد سازمان مرکزی این کنفدراسیون از "امارات" به "بانکوک" تایلند منتقل خواهد شد.


"پیچای چانهاواجیرا" رئیس، "عزیز کوژامبِتوف" نائب رئیس کنفدراسیون و "علی تکلیف" از عراق و "راشا محمدالخمیس" از عربستان دو عضو هیات رئیسه نیز به عنوان اعضای شورای کنفدراسیون انتخاب شدند که در مواقع ضروری می‌توانند به صورت فوری تصمیم گیری کنند.


همچنین تصویب شد مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان که قرار بود در خردادماه سال‌جاری برگزار شود به دلیل نزدیکی به تاریخ بازی‌های آسیایی، آبان‌ماه انجام شود اما هنوز میزبان این رویدادمشخص نیست.


کشور چین نیز میزبانی رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان گرنداِسلم را بدست آورد که تاریخ برگزاری این رویداد نیز آذرماه خواهد بود.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها