پیام تبریک حسین ثوری به مناسبت نوروز

1401/01/01 | روابط عمومی



رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، در پیامی آغاز سال 1401 را به مردم سرافراز ایران، خانواده ورزش و بوکس تبریک گفت

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران در پیامی سال 1401 را به مردم سرافراز ایران اسلامی و خانواده بزرگ بوکس کشور تبریک گفت.


در متن  پیام حسین ثوری آمده است:

 

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

 

فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1401 را به مردم سرافراز ایران اسلامی و خانواده بزرگ ورزش و بوکس کشور تبریک می‌گویم.


در آغازین روزهای قرن جدید به خانواده بزرگ بوکس کشور، روئسای محترم هیات‌های سراسرایران، مربیان زحمت‌کش و دلسوز، داوران خوب و منصف ایران اسلامی، ورزشکاران با غیرت و محجوب و همه عزیزانی که در راستای توسعه بوکس در جای جای ایران اسلامی در حال تلاش هستند، درود می‌فرستم و دست تمامی دلسوزان و زحمت‌کشان این رشته را به گرمی می‌فشارم.


امیدوارم به فضل الهی سال جدید همراه با پیروزی‌های درخشان ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه‌ها باشد و شاهد قهرمانی‌های ورزشکاران، مربیان و همه خانواده بزرگ بوکس این سرزمین مقدس باشیم.


سال 1400 به پایان رسید، سالی که توام با چالش‌ها، سختی‌ها و فراز و نشب‌های زیادی بود، اما توفیقاتی به دست آمد که این توفیقات به یاری و تلاش همه عزیزان در خانواده بوکس و با استعانت از خدا متعال به وقوع پیوست.


کسب 22 مدال در یک سال توسط قهرمانان بوکس این سرزمین، نشان دهنده بلوغ این رشته در کشور است. کسب اولین مدال جهانی که آرزوی دیرینه جامعه بوکس بود، تنها با تلاش و همدلی اعضای خانواده، تلاش قهرمانان و مربیان تیم ملی و لطف و نظر خداوند بزرگ بوکس حاصل شد. این افتخار آروزی دیرینه و به حق بوکس ایران بود، اما سقف آرزوهای ما نخواهد بود و در مسیر افتخارآفرینی در سال آینده بیشتر از گذشته تلاش خواهیم کرد.


همچنین در پایان سال یک کرسی ارزشمند برای کشور عزیزمان در کنفدراسیون بوکس آسیا کسب شد. دستاوردهایی که صرفاً با حمایت تک‌تک عزیزان ودلسوزان بوکس ایران حاصل شد. ما از سنگ‌هایی که به طرف‌مان پرتاب می‌شود، خانه‌ای برای بوکس کشور خواهیم ساخت تا زمینه عزت و شکوه این رشته مظلوم را فراهم کنیم.


بوکس ایران در حال طی کردن مسیر خوبی است و همه تلاش ما تداوم افتخار آفرینی، عزت و سربلندی کشورمان در میادین سخت آینده خواهد بود و در این راه به حمایت همه خانواده بزرگ کشور نیازمند خواهیم بود.


در پایان بار دیگر از تمامی تلاش و زحمات خانواده بوکس کشور تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم سال 1401 سالی همراه با سلامتی، سعادت و عزت مردم ایران و بوکس کشورمان باشد. 

انتهای پیام/



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها