نشان برنز آسیا بر گردن بیگی

1400/12/20 | تیم های ملی



در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، نیما بیگی نماینده کشورمان به مدال برنز رسید.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دهمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از ظهر امروز(جمعه – 20 اسفندماه) در "امان" اردن آغاز شد و نیما بیگی نماینده بوکس ایران به مدال برنز رسید.

 

امروز در مرحله نیمه‌نهایی وزن 54 کیلوگرم جوانان، نیما بیگی به مصاف " الیجای مابلین پامیسا" از فیلیپین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز دست یافت.

 

بیگی برای حضور در این مرحله، ابتدا مقابل "کوزای السود" از فلسطین به برتری رسید و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز از سد "شباب عبدالله" از کویت گذشت.

 

در ادامه مسابقات و تا ساعاتی دیگر، ابوالفضل دانا دیگر نماینده بوکس جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف " عبدالعزیز عبدالرخمانوف" از ازبکستان خواهد رفت.

 

روز گذشته و در بخش نوجوانان نیز، علیرضا موسوی با برتری در دیدار نیمه‌نهایی وزن 66 کیلوگرم فینالیست شد و سیدعلی اکبر میراحمدی به مدال برنز وزن 63 کیلوگرم رسید.

 

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است. در این مسابقات مهدی شفیعی سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.

 

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه – 11 اسفندماه در اردن آغاز شد و روز دوشنبه- 23 اسفندماه با برگزاری رقابت‌های نهایی بخش جوانان به پایان خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

 



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها