چهارمین مدال برنز بوکس ایران قطعی شد

1400/12/16 | تیم های ملی



ششمین روز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با صعود نیما بیگی به مرحله نیمه‌نهایی و قطعی شدن چهارمین مدال برنز ایران به پایان رسید.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، ششمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز(دوشنبه – 16 اسفندماه) با صعود نیما بیگی به مرحله نیمه‌نهایی و قطعی شدن چهارمین مدال برنز بوکس ایران به پایان رسید.

 

در رقابت‌های امرو، پنج نماینده بوکس جوانان ایران به روی رینگ رفتند و نیما بیگی نماینده وزن 54 کیلوگرم کشورمان با شکست "شباب عبدالله" از کویت ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. او برای حضور در دیدار نهایی به مصاف "الجای مابلین پامیسا" از فیلیپین خواهد رفت.

 

بیگی پیش از حضور در دیدار یک‌چهارم نهایی موفق به شکست "کوزای السود" از فلسطین شده بود.

 

در سایررقابت‌های امروز، علی اصغر افشاری در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن 57 کیلوگرم مغلوب "بختیاران آرابایف" از قزاقستان شد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

 

امیر عباس کبودوند بوکسوروزن 60 کیلوگرم کشورمان مقابل "سخراب امینوف" از ازبکستان شکست خورد و در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن 63.5 کیلوگرم، محمد پارسی در مقابل " ونشاج" از هند مغلوب شد.

همچنین سینا مرتضوی نیز درمرحله یک‌چهارم نهایی با شکست مقابل "اسلام ستوف" از قزاقستان از راهیابی به دیدار نیمه‌نهایی بازماند.

 

پیش از این علیرضا موسوی، سیدعلی اکبر میراحمدی و ابوالفضل دانا نیز با صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنزشان را قطعی کرده بودند.

 

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور به‌عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به‌عنوان مربی است. مهدی شفیعی نیز در این مسابقات سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.

 

انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها