ترمیمی: اردوی نونهالان از 26 فروردین ماه در شیراز برگزار می‌شود/در حال رایزنی برای اعزام تیم ملی به یک اردوی مشترک هستیم

1400/12/14 | تیم های ملی



سرپرست دبیری فدراسیون بوکس از برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان از 26 فروردین ماه در استان فارس خبر داد.

متن خبر :

محمدرضا ترمیمی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص لغو اردوی مشترک تیم ملی بوکس با ارمنستان اظهار داشت: فدراسیون تمام برنامه‌ریزی و هماهنگی برون مرزی برای برگزاری این اردوی مشترک را انجام داده بود، اما به دلیل اینکه اعضای تیم ملی ارمنستان واکسن نزده بودند، در نهایت اردو لغو شد. آقای ثوری تلاش و رایزنی زیادی برای حل این مشکل با دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی انجام داد، اما متاسفانه در نهایت مجوز حضور این تیم در اردوی ایران صادر نشد.


وی با تاکید بر تدابیر فدراسیون بر جایگزینی اردوی دیگر به جای اردو با ارمنستان گفت: در حال رایزنی هستیم تا شرایط برگزاری یک اردوی مشترک با یکی از تیم‌های خوب دنیا را در ابتدای فروردین ماه فراهم کنیم. توافقاتی نیز انجام شده است و منتظر هستیم تا برگزاری این اردو قطعی شود تا رسماً اعلام کنیم.

 

 

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس با اعلام برگزاری اردوی تیم نونهالان بوکس ایران در استان فارس، گفت: با رایزنی با نامداری، رئیس هیات بوکس استان فارس و همچنین هماهنگی با سینا بلانش، سرمربی تیم نونهالان قرار است اردوی تیم نونهالان از 26 فروردین ماه سال آینده به مدت 8 روز در شهر شیراز برگزار شود. نفرات دعوت شده به اردو نیز بعد از تعطیلات نوروز اعلام خواهند شد.

 

ترمیمی خاطر نشان کرد: قرار است بر مبنای انتخابی مهرماه در کازرون، اردوی آبان‌ماه در بوشهر و آذرماه در عسلویه، 25 بوکسوربه اردو دعوت شوند تا تمرینات خود را شروع کنند. تیم نونهالان درمردادماه سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و تمرینات برای آماده‌سازی جهت حضور در این مسابقات خواهد بود.


انتهای پیام/ 



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها