قطعی شدن دو مدال برنز نمایندگان ایران در پایان روز سوم

1400/12/13 | تیم های ملی



روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با صعود دو بوکسور ایران به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، امروز(جمعه – 13 اسفندماه) در "امان" اردن برگزار شد و دو نماینده بوکس ایران با برتری مقابل رقبای خود به جمع 4 بوکسور برتر مسابقات راه یافتند.

 

در رقابت‌های امروز، 5 نماینده بوکس نوجوانان کشورمان به رقابت با رقبای خود پرداختند و سیدعلی اکبر میراحمدی  و علیرضا موسوی با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و مدال برنزشان را قطعی کردند.

سیدعلی اکبر میراحمدی بوکسور وزن 63 کیلوگرم کشورمان موفق به شکست "دالانتای تنگیز" بوکسور قدرتمند مغولستان شد و به مرحله مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف بوکسور ازبکستانی خواهد رفت.

در  وزن 66 کیلوگرم علیرضا موسوی به مصاف "فوتانت آیامرام" از تایلند رفت و با برتری مقابل حریف قدرتمند خود به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف "مالک جدالله" از اردن خواهد رفت.

 

همچنین در ساير رقابت‌های امروز، امیر محمد خزائی در وزن 70 کیلوگرم مقابل بوکسوری از هند مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سام استکی در وزن 80 کیلوگرم در دیدار با "راخمونجون قدیروف" بوکسور قدرتمند ازبکستان با وجود عملکرد بسیار خوب، مغلوب شد و امیر اسماعیلی نیز در وزن 80+ کیلوگرم با وحود رقابت نزدیک با "ازودبکالیف" از ازبکستان در نهایت شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

در روزهای گذشته نیز مهدی کاظمی در وزن 48 کیلوگرم موفق به شکست نماینده فیلیپین شد و نیما بیگی نیز در وزن 54 کیلوگرم از سد بوکسور قرقیزستان گذشت.

 

ملی‌پوشان بوکس کشورمان با 7 بوکسور در بخش نوجوانان و 6 نماینده در بخش جوانان در این مسابقات حضور دارند.


هدایت تیم نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی‌پور به عوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است سرپرستی تیم کشورمان نیز برعهده مهدی شفیعی است.

 

انتهای پیام/



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها