گل‌آرا: پاداش بی‌سابقه مسابقات جهانی، حساسیت رقابت‌ها را بالا برده است/ انگیزه بوکسورها برای کسب مدال دو چندان شد

1402/02/05 | روابط عمومی



مربی تیم ملی بوکس گفت: موضوع پاداش بی سابقه‌ای که در مسابقات جهانی برای قهرمانان در نظر گرفته شده، حساسیت این رقابت‌ها را بالا برده و تا دو هفته قبل نزدیک 604 بوکسور در این مسابقات ثبت نام کرده بودند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، فروتن گل آرا مربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط آمادگی ملی پوشان پیش از اعزام به مسابقات جهانی ازبکستان چطور است، گفت: با برنامه ریزی سرپرست جدید فدراسیون بوکس تمرینات تیم ملی بعد از آن آشفتگی که سال گذشته به وجود آمد حالا شکل خاصی به خود گرفته است. تیم ملی 9 اردیبهشت راهی ازبکستان خواهد شد و تا زمان اعزام تمریناتمان ادامه خواهد داشت. ما چندین مرحله انتخابی را در تهران برگزار کردیم تا در نهایت ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شد. یکی از حساس ترین انتخابی که داشتیم، انتخابی وزن 75 کیلوگرم بود که سید شاهین موسوی و سالار رادمرد در آن وزن حضور داشتند و چندین مرحله انتخابی برگزار شد و در نهایت موسوی فیکس تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی شد.


وی در ادامه افزود: مسابقات جهانی ازبکستان به دلیل جایزه نقدی بی سابقه‌ای که دارد با استقبال خوبی روبرو شده است. فدراسیون جهانی برای نفرات اول 200 هزاردلار، نفرات دوم 100 هزار دلار و نفرات سوم 50 هزاردلار پاداش در نظر گرفته است. موضوع پاداش بی سابقه ای که در این مسابقات برای قهرمانان در نظر گرفته شده، حساسیت این رقابت ها را بالا برده و تا دو هفته قبل نزدیک 604 بوکسور در این مسابقات ثبت نام کرده بودند. همیشه ما در فوتبال و چند رشته پرطرفدار دیگر شاهد پاداش‌های خوبی هستیم و در رشته های انفرادی پرداخت چنین پاداشی بی سابقه بوده است. ملی پوشان ما از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارند، اما نباید فراموش کنیم که قرار است آنها در مسابقات جهانی وارد رینگ شوند. در طول این مدت که اردوها پیگیری شد ما تنها به دیدار تدارکاتی اعزام نشدیم و دلیل این موضوع نداشتن زمان کافی بود. فدراسیون در طول این مدت تمام تلاش خود را کرد تا با برگزاری اردوهای منظم تیم ملی آرامش به ملی پوشان تزریق شود و در اردوی تمرینی تمرکزشان روی تمرینات باشد.


مربی تیم ملی بوکس در واکنش به این سوال که آیا سرپرست فدراسیون بوکس وعده پاداش نقدی به مدال آوران در مسابقات جهانی ازبکستان را داده است؟ گفت: بله هفته گذشته روح الله حسینی و مدیرتیم های ملی با حضور در اردوی تیم ملی وعده پرداخت پاداش به مدال آوران در مسابقات جهانی را داد. طبق قولی که سرپرست فدراسیون بوکس داده مدال آوران طلا در مسابقات جهانی 5 هزار دلار، مدال آوران نقره 3 هزاردلار و به مدال آوران برنز 2 هزار دلار پاداش پرداخت خواهد شد. این تصمیم انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال دو چندان کرده است. حسینی با این تصمیم نشان داد که تلاش ملی پوشان بی ارزش نیست و او به تلاشی که بوکسورها می‌کنند، بی تفاوت نیست.


گل آرا در پایان عنوان کرد: برای اولین بار به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان فعالیت می‌کنم، در طول این مدتی که در کنار ملی پوشان حضور داشتم دیدم که چطور آنها جانانه تمرین می‌کردند و واقعا با دل و جان برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند. ما به عنوان کادرفنی مسئولیت برعهده داریم و تلاش های ما جز وظایف‌مان است. به هر حال فدراسیون در شرایط بدی تحویل سرپرست فدراسیون شد و حالا قدم به قدم به موفقیت نزدیک می شویم. ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و تمام تلاشمان این است که بعد از مسابقات جهانی روی بازی‌های آسیایی تمرکز کنیم تا بوکس ایران در المپیک آسیایی برای ورزش ایران افتخار آفرینی کند. در اعزام تیم ملی کنار ملی پوشان نخواهم بود اما دلم با نفرات اعزامی به ازبکستان است. از مردم می‌خواهم تا دعا کنند و انرزی مثبت به ملی پوشان ارسال کنند تا بوکس ایران در مسابقات پیش رو با کسب مدال افتخار آفرینی کند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها