بلانش: تعویق مسابقات نونهالان قهرمانی آسیا بوکس باعث ریزش ترکیب ما شد/ به دنبال برپایی اردوی مشترک با کشورهای همسایه هستیم

1401/01/22 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی نونهالان بوکس کشورمان گفت: تعویق چندماهه مسابقات نونهالان قهرمانی آسیا باعث شد شرایط سنی برخی از بوکسورهای ما تغییر کند که به همین دلیل ریزش داشتیم و نفرات جدید اضافه شدند.

متن خبر :

اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشورمان با حضور 36 بوکسور از 12 استان طی روزهای 25 فروردین‌ماه تا یکم اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.


سینا بلانش سرمربی تیم ملی نونهالان بوکس کشورمان با اشاره به برگزاری این اردو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: مرحله جدید اردو که قرار است در استان فارس برگزار شود ادامه رقابت‌های انتخابی است که با منتخبین معرفی شده از سوی استان‌ها مهرماه سال گذشته در کازرون برگزار شد و 30 بوکسور توسط کادرفنی برای حضور در اردو دعوت شدند؛ دو مرحله بعدی نیز آبان ماه در بوشهر و آذرماه در عسلویه پیگیری شد.


وی افزود: ما حصل اردوهای تمرینی که برگزار شد 36 بوکسوری هستند که برای حضور در اردوی تمرینی 25 فروردین‌‎ماه دعوت شده‌اند؛ البته با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده بود نتوانیم رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم در این مدت درب‌های تیم ملی به روی ورزشکاران باز بوده و به صورت گزینشی نفراتی را به اردو اضافه کردیم.


سرمربی تیم ملی نونهالان در ادامه گفت: با توجه به اینکه مردادماه مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا حضوری موفق در این رویداد را رقم بزنیم.


بلانش خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها پیش از این قرار بود بهمن‌ماه سال گذشته به میزبانی بحرین برگزار شود که به تعویق افتاد و قرار است مردادماه انجام شود. متاسفانه تعویق چندماهه این رویداد باعث شد شرایط سنی برخی از بوکسورهای ما تغییر کند که به همین دلیل ریزش داشتیم و نفرات جدید اضافه شدند.


وی افزود: با توجه به رویدادی مهمی که در پیش داریم بعد از پایان اردوی شیراز به دنبال برگزاری اردوی مشترک با تیمی از کشورهای همسایه هستیم؛ رایزنی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و منتظر هستیم تا برنامه‌ریزی‌های نهایی را با رییس فدراسیون بوکس انجام دهیم.


سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای پیوسته‌ای را برگزار می‌کنیم تا بوکسورهای کشورمان بتوانند نتایج خوبی را در این رویداد رقم بزنند.


وی با اشاره به سِمت جدید خود در کمیته استعدادیابی گفت: بدون شک این کمیته، یکی از کمیته‌های فعال هر فدراسیون است و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که در این بخش صورت می‌گیرد بتوانیم به پشتوانه سازی تیم‌های ملی کمک کنیم.


بلانش در پایان گفت: از حمایت‌های رییس و مسئولین فدراسیون بوکس از این رده سنی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با نتیجه خیلی خوب پاسخ زحماتشان را بدهیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها