مهدی‌پور: 12 تا 15 بوکسور به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند / پدیده‌های خوبی را شناسایی کردیم

1400/11/14 | تیم های ملی



سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان بوکس ایران بر سطح کیفی بالای مسابقات انتخابی تیم‌های ملی تاکید کرد.

متن خبر :

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوان اظهار داشت: ظرف 4 روز رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در شهرستان سقزاستان کردستان روی دو رینگ برگزار شد. تمامی استان‌ها به غیر از 2 استان در این مسابقات شرکت و نفرات خود را اعزام کردند.

 

وی با اشاره به سطح کیفی بالای مسابقات اظهار داشت: تمامی بوکسورهای صاحب‌نام در این مسابقات حضور داشتند و همه آنها در مقابل بوکسورهای جدید دچار مشکل شدند. اتفاقی که نشان دهنده رشد بوکس در کشور و سطح بالای مسابقات بود. در این مسابقات توانستیم پدیده‌های خوبی را شناسایی کنیم و امیدوارم در مدت کوتاه تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم آنها را به مرز آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برسانیم.

 

سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس خاطر نشان کرد: محدودیت‌های کرونایی روز به روز در حال بیشتر شدن است و برگزاری مسابقات به این شکل و کیفیت چیزی شبیه معجزه بود. در حال حاضر مسابقات یک به یک در حال به تعویق افتادن است، اما توانستیم مسابقات را در سریعترین زمان ممکن برگزار کنیم تا بعد از مدتی خون تازه‌ای در رگ‌های بوکس نوجوانان و جوانان تزریق شود و انگیزه‌ بوکسورها برای فعالیت بیشتر فراهم شود.

 

مهدی‌‌پور با تاكيد بر بالارفتن انگيزه بوكسورها از برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي گفت: با اينكه روزانه حدود 60 بازي برگزار شد، اما شور، نشاط و خوشحالي ايجاد شده در ورزشكاران و مربيان باعث شد تا خستگي از تنمان در برود. برگزاری مسابقات كار بزرگی بود كه فدراسيون در اين مقطع انجام داد و عدالت محوری در بحث انتخاب بوكسورها صورت گرفت.

 

وی در خصوص انتخاب ترکیب نهایی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: هر 29 بوکسور دعوت شده به اردو را برای مسابقات قهرمانی آسیا ثبت‌نام خواهیم کرد و از میان این نفرات بین 12 تا 15 بوکسور را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم‌های ملی بوکس نوجوانان و جوانان در خصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی عنوان کرد: اردو در هفته آینده و از دوشنبه یا سه‌شنبه آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام به مسابقات که 8 اسفندماه است ادامه خواهد داشت.

 

مهدی‌پور در خصوص شانس کسب مدال در مسابقات آسیایی گفت: با توجه به زمان کوتاهی که برای تشکیل و آماده‌سازی تیم داشتیم، میدان سخت‌تری نسبت به دوره‌های گذشته در پیش خواهیم داشت، اما آبروی خود را در گرو تجربه اندونزی بوکسورهای جوان گذاشتیم. امیدوارم این بچه‌ها فارغ از هر نتیجه‌ای در این میدان تجربه خوبی به دست بیاورند، چرا که به این مسابقات به عنوان یک رویداد تدارکاتی برای مسابقات جهانی اسپانیا نگاه خواهیم کرد. با وجود سختی گرفتن نتیجه در این دوره، اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ 

 



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها