ترمیمی: مهمترین هدف فراهم کردن بستر تاریخ‌سازی در المپیک است/ با آگاهی از سختی‌ها مسئولیت قبول کردم

1400/11/13 | روابط بین الملل



سرپرست دبیری فدراسیون بوکس تاکید کرد مهمترین هدف فدراسیون در چهار سال آینده فراهم کردن بستر تاریخ‌سازی در المپیک است.

متن خبر :

محمدرضا ترمیمی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، در خصوص انتصاب به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بوکس اظهار داشت: در ابتدا باید از حُسن اعتماد حسین ثوری، رئیس محترم فدراسیون بوکس تشکر کنم. دبیری فدراسیون المپیکی بوکس کار بسیار دشواری است، اما با علم و آگاهی به این موضوع، مسئولیت را قبول کردم تا خانواده بوکس را دوباره دور هم جمع کنم.

 

وی تصریح کرد: فدراسیون بوکس در چهار سال گذشته با سیاست‌های دیگری اداره شده است و قطعاً سیاست کاری‌ام متفاوت خواهد بود، اما برای اجرایی شدن نیاز به زمان خواهم داشت. تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا در کوتاهترین زمان ممکن این سیاست‌ها اجرایی شود تا فدراسیون هر چه بیشتر به جایگاه‌های بهتر دست پیدا کند.

 

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در خصوص مهمترین اهداف فدراسیون در چهار سال آینده گفت: ثوری با نشانه رفتن مدال المپیک در مجمع انتخاباتی فدراسیون شرکت کردند و برای دومین بار به عنوان رئیس فدراسیون انتخابات شد. بنده نیز به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون با تبعیت از ایشان، مهمترین هدف خود را فراهم کردن بستر و شرایط برای تاریخ‌سازی و کسب نخستین مدال المپیک برای بوکس ایران قرار دادم. هدف بزرگ و بسیار سختی که به امید خدا همانند کسب نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران محقق خواهد شد.

 

ترمیمی در خصوص برنامه‌های فدراسیون بوکس برای آماده‌سازی تیم‌های ملی عنوان کرد: رئیس فدراسیون بوکس از زمانی که دوباره پشت میز ریاست قرار گرفت کار خود را آغاز کرد و من نیز از روز شنبه- 9 بهمن‌ماه و دریافت حکم سرپرستی، برنامه‌ریزی‌های خود را شروع کردم. زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم‌های نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اردن نداشتیم و زمان زیادی نیز برای قهرمانی آسیا بزرگسالان نخواهیم داشت. بر همین اساس به سرعت شرایط برگزاری اردوی مشترک با تیم ارمنستان را فراهم کردیم تا تیم ملی از 15 تا 25 اسفندماه با ارمنستان اردوی مشترکی را در تهران برگزار کند.

 

وی با تاکید بر فراهم کردن زمینه دوستی خانواده بوکس گفت: فدراسیون بوکس نه برای رئیس فدراسیون و نه برای من است، بلکه برای تمام کسانی است که در این رشته زحمت کشیدند. با رئیس فدراسیون به این نقطه نظر رسیدیم که تمامی کسانی که برای بوکس زحمت کشیدند باید به خانواده خود بازگردند. ماموریت پیدا کردم تا تمام تلاش خود را برای این کار انجام بدهم. قطعاً تلاش خواهم کرد زمینه حضور تمامی افراد اخلاق‌مدار خانواده بوکس که حتی مخالف آقای ثوری بودند را فراهم کنیم و از ثانیه نخست آغاز فعالیت خود را با این هدف تلاش کردم.

 

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در پایان خاطرنشان کرد: در بوکس اختلاف نداریم، اما شاید با برخی دوستان اختلاف نظرهایی داشته باشیم. در حال حاضر انتخابات نیز به اتمام رسیده است، اما متاسفانه برخی عزیزان خشونت را با اختلاف نظر اشتباه گرفتند. دوست دارم تمام خانواده بوکس بدانند که انسان تعامل‌گرایی هستم و قصد تقابل‌گرایی  را با هیچ کسی ندارم و همه جامعه بوکس نیز از دوستانم هستند.

 

انتهای پیام/

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها