امیری: برای بوکسوری که طلا می‌خواهد قرعه بی‌اهمیت است

1401/08/01 | روابط عمومی



بوکسور وزن 86 کیلوگرم کشورمان گفت: به تکرار مدال فکر نمی‌کنم چون ۱۰۰ درصد مدال طلا را می‌خواهم. با بهترین‌های دنیا طی چند سال گذشته مبارزه داشته‌ام و پا پس نکشیدم و مطمئن باشید از هیچ حریفی هراسی ندارم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، پوریا امیری در گفت‌وگو با میزان، درباره تغییر وزن خود اظهار داشت: کادرفنی پیشنهاد داد تا در وزن ۸۶ کیلوگرم مبارزه کنم و من هم پس از بررسی شرایط این موضوع رو قبول کردم. حدود ۹۰ کیلوگرم بودم و مشکلی بابت ۴ کیلو کاهش وزن نداشتم.

 

وی افزود: با تمام مدعیان این وزن مبارزه کردم و فیکس تیم ملی شدم. دارم روی سرعتم کار می‌کنم تا به چابکی لازم برای حضور در این وزن برسم.

 

*مقابل بهترین‌های دنیا طی چند سال گذشته مبارزه پا پس نکشیده‌ام

 

دارنده مدال برنز آسیا درباره اینکه آیا به تکرار این مدال امیدوار است، گفت: به تکرار مدال فکر نمی‌کنم چون ۱۰۰ درصد مدال طلا را می‌خواهم. با بهترین‌های دنیا طی چند سال گذشته مبارزه داشته‌ام و پا پس نکشیدم و مطمئن باشید از هیچ حریفی هراسی ندارم.

 

وی ادامه داد: برای نخستین بار است قهرمانی آسیا در ۱۳ وزن برگزار می‌شود و خیلی از تیم‌ها بوکسورهای خود را در اوزان مختلف امتحان می‌کنند. به همین خاطر هنوز شناختی از رقیبان ندارم و کلا قرعه و این مسائل برایم اهمیتی ندارد.

 

*همه چیز برای موفقیت در قهرمانی آسیا آماده است

 

امیری درباره اردوی مشترک با عراق گفت: برخلاف تصورات، تیم عراق خیلی خوب بود و یک تنوع تمرینی هم برای ما شد تا با آنها اسپارینگ کنیم. در مجموع همه چیز برای موفقیت در قهرمانی آسیا آماده است.

 

ملی‌پوش بوکس خاطرنشان کرد: بوکس ورزش رکوردی نیست که قابل پیش‌بینی باشد، اما مطمئن باشید تمام بچه‌ها برای کسب مدال روی رینگ آسیایی حاضر می‌شوند و برای دست یافتن به این مهم نیازمند دعای خیر مردم عزیز کشورمان هستیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها