قدردانی رئیس فدراسیون بوکس از کمیته ملی المپیک

1400/03/24 | تیم های ملی



حسین ثوری از پیگیری های کمیته ملی المپیک در راستای کسب سهمیه المپیک میثم قشلاقی قدردانی کرد و گفت: المپیکی شدن قشلاقی بسیار سخت است اما امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

متن خبر :

حسین ثوری در گفت و گو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت کسب سهمیه المپیک میثم قشلاقی اظهار داشت: ابتدا باید از تلاش های کمیته ملی المپیک و شخص دکتر صالحی امیری تشکر کنم که پیگیر این موضوع بودند و تلاش های وافری برای المپیکی شدن میثم قشلاقی انجام دادند. متاسفانه تا این لحظه این موضوع عملی نشده و هنوز سهمیه سوم را به ما اختصاص نداده اند. المپیکی شدن قشلاقی بسیار سخت است اما امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: تاکنون دو سهمیه المپیک توسط دانیال شه بخش و شاهین موسوی کسب شده و برای کسب سومین سهمیه پیگیر وضعیت امید احمدی صفا، احسان رزوبهانی و میثم قشلاقی بودیم که متاسفانه تا الان شرایط برای المپیکی شدن آنها فراهم نشده و فعلا باید روی دو المپین خود تمرکز کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از نظر بودجه شرایط ایده آلی برای فدراسیون بوکس فراهم کردند و دکتر صالحی امیری با جدیت پیگیر وضعیت المپیکی های بوکس است. البته باید از دوست عزیزم پیمان فخری هم تشکر کنم که زمان زیادی را بریا پیگیری شرایط میثم قشلاقی گذاشت.

ثوری در پایان خاطرنشان کرد: بوکس ایران روزهای دشواری را در پیش دارد اما مطمئن باشید با حمایت های مسئولان ورزش کشور به بهترین نحو ممکن برای حضور پرقدرت در المپیک 2020 توکیو آماده می شویم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها