‍ ثوری: با وجود استکی و مهدی پور نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم

1399/10/11 | تیم های ملی



حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن ستایش زحمات سرمربیان تیمهای بزرگسالان و جوانان گفت: نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم.

متن خبر :

حسین ثوری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون بوکس در خصوص تمدید قرارداد علیرضا استکی تا پایان بازیهای المپیک توکیو گفت: روشن است که از عملکرد استکی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس رضایت داریم و قطعا او در المپیک توکیو روی صندلی هدایت تیم ملی بوکس خواهد نشست. ما تاکنون 2 سهمیه المپیک کسب کردیم و اگر در رقابت های پاریس به این تعداد افزوده شد که خداراشکر اما اگر با همین دو بوکسور هم به المپیک رسیدیم، باز هم دوبرابر دوره گذشته سهمیه کسب کرده‌ایم.

 

وی افزود: یک مربی برای هدایت تیم ملی به چند فاکتور نیاز دارد. اگر عملکرد فنی را در نظر بگیریم استکی جزو مربیان سه ستاره بوده، دو سهمیه المپیک برای ما کسب کرده و تمام ملی‌پوشان از نوع تمرینات و برنامه های او رضایت دارند. نکته دیگر بحث مدیریت است که انصافا سرمربی تیم ملی بزرگسالان در این مورد بینظیر است. ضمن اینکه استکی قهرمان ما بوده و برای او و تیم ملی در بازیهای المپیک توکیو آرزوی بهترین‌ها را دارم.

 

رئیس فدراسیون بوکس ضمن اشاره به برنامه دقیق تیم بوکس جوانان در راستای آماده سازی برای حضور در رقابت های جهانی تصریح کرد: رضا مهدی پور هم یکی از سرمایه های بوکس ایران است و توانایی های خود را در هدایت تیمهای پایه نشان داده. همچنین او از کادرفنی مجرب و خوبی در کنار خود بهره میبرد و خوشحالم که این کادر دلسوز و کاربلد هدایت بوکسورهای جوان را بر عهده دارند.

 

ثوری با اشاره به اینکه تا پایان دوره ریاست من پستی تحت عنوان مدیر تیمهای ملی نخواهیم داشت، گفت: با وجود مهدی پور و استکی نیازی به مدیر تیمهای ملی نداریم چون این مربیان به بهترین نحو شرایط را مدیریت کرده و هر نیازی داشته باشند با مسئولان فدراسیون در میان میگذارند.

 

وی با اشاره به اتحاد کم نظیر حاکم بر مجموعه فدراسیون خاطرنشان کرد: در سه سالی که رئیس فدراسیون بودم، تیمی به این یکدستی و همدلی نداشتیم. حمیدرضا قبایی زاده دبیر پرتلاش و کاربلد ما بر تمام مسائل فدراسیون اشراف دارد و وجودش برای بوکس ایران نعمت است. سیامک صالحی برادر عزیزم به عنوان نایب رئیس همواره در کنار ما قرار داشته و در روزهای سخت به مجموعه بوکس یاری رسانده است. همچنین دوستی و اتحاد بین سرمربیان تیم های جوانان و بزرگسالان و تعاملی که با فدراسیون دارند در کنار حمایت پیشکسوتان و موسپیدان بوکس باعث شده با تمام وجود برای این رشته تلاش کنیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها