ابراز ارادت خانواده بوکس به سردار دلها/ یک سال از آسمانی شدن مرد میدان گذشت

1399/10/13 | فرهنگی



مسئولان و چهره‌های نام آشنای بوکس در سالروز آسمانی شدن سردار حاج قاسم سلیمانی در ستایش از این شهید والامقام صحبت‌هایی را مطرح کردند.

متن خبر :

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی انسانی ولایت‌مدار و سرباز فداکار اسلام بود گفت: وی در طول جنگ تحمیلی و پس از آن در زمره فرمانده‌های موفق بود و نقش کلیدی در موفقیت رزمندگان داشت.

 

 ثوری افزود: این شهید والا مقام از هوش و نبوغ بالایی برخوردار بود، بطوری که در جریان جنگ تحمیلی با اراده ای آهنین علیه دشمن مبارزه میکرد و روحیه خودباوری را در نزد رزمندگان تزریق می‌نمود. به همین دلیل خار چشم دشمنان بود و در نهایت از سوی عوامل استکبار به درجه شهادت نائل گشت.

 

علیرضا استکی درخصوص این سردار بی‌باک اسلام اظهار داشت: سردار سلیمانی جزو نوادر انقلاب اسلامی بود که در مبارزه با دشمنان در عراق و سوریه و گروه های تروریستی کارنامه موفقی را از خود به یادگار گذاشت.

 

سرمربی تیم ملی بوکس تصریح کرد: راز محبوبیت شهید سلیمانی به این خاطر بود که اخلاس داشت و ایثار و تقوای او زبانزد خاص و عام بود.همچنین منش و طرز تفکر این شهید بزرگوار مبتنی بر منویات خط رهبری بود و این ویژگیها، محبوبیت او را دوچندان کرده بود.

 

حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به سالگرد شهادت این بزرگمرد کشورمان اظهار داشت: او فرزند شایسته و دلاورمرد کشورمان بود و در مبارزه با داعش و گروه های تروریستی عزم راسخی داشت. وی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در برهه ای که با داعش در سوریه و عراق مبارزه میکرد، نماد سلحشوری بود و سرانجام با خون پاک خود به دیدار معبودش شتافت.

 

احسان روزبهانی در ستایش از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این بزرگمرد عاشق مکتب اهل بیت و همچنین خط رهبری بود و در بین مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود به طوری که در مراسم تشیع پیکر پاکش، شاهد اقبال کم نظیر هم وطنان بودیم.

 

کاپیتان تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه باید راه این شهید بزرگوار ادامه پیدا کند اظهار کرد: او قائل به شان اخلاق و فرهنگ شهادت بود و انسانی وارسته نشان میداد. وی کارنامه درخشان در مبارزه با دشمنان از خود بر جای گذاشت و به همین سبب بدخواهان انقلاب اسلامی ما را از وجود این مرد والا مقام و نیک اندیش محروم کردند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها