قبایی زاده: رقابت های مجازی استعدادهای برتر برگزار می شود

1399/09/15 | مسابقات و لیگ



دبیر فدراسیون بوکس از برگزاری رقابت های مجازی استعدادهای برتر خبر داد.

متن خبر :

حمیدرضا قبایی زاده در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون بوکس در خصوص رقابت های استعدادهای برتر اظهار داشت: فدراسیون بوکس در نظر داشت مسابقات استعدادهای برتر را در سال جاری برگزار کند که این رقابتها به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

 

وی افزود: از همین رو قرار است این مسابقات به صورت مجازی و با در نظر گرفتن آیتم های مختلف توسط ورزشکاران گروه سنی نونهالان، برگزار گردد. بوکسورهای نونهالان می‌بایست کلیپی از شادو، میت‌زنی، اجرای تکنیک دونفره و کیسه را در یک دقیقه اجرا و در پرتال فدراسیون بارگذاری نمایند.

 

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: این جشنواره با همکاری کمیته استعدادیابی ، آموزش، مسابقات و همگانی فدراسیون از  اول دی ماه به مدت دو هفته برگزار خواهد شد. نفرات برتر این رقابت با رای کارگروه فنی تیمهای پایه و افراد صاحب نظر در هر آیتم شناسایی و جهت دریافت حکم و مدال معرفی میشوند. در بخش تیمی نیز استانهایی که بیشترین امتیاز را توسط ورزشکاران خود کسب کنند به دریافت کاپ و حکم قهرمانی نائل خواهند شد.

 

قبایی زاده در پایان خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون از برگزاری این مسابقات مجازی، ایجاد انگیزه بین ورزشکاران مستعد و  مربیان سراسر کشور میباشد و امید می رود با کمرنگ شدن ویروس کرونا فدراسیون بوکس به تمام برنامه های خود جامه عمل بپوشاند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها