قدردانی دکتر رنگرز از عملکرد فدراسیون بوکس در زمینه آموزش و استعدادیابی

1399/04/22 | همگانی



دکتر حسن رنگرز با حضور در فدراسیون بوکس با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

متن خبر :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، دکتر حسن رنگرز سرپرت دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش ورزش و جوانان صبح امروز (یکشنبه) با حسین ثوری رئیس و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه که در محل فراسیون بوکس برگزار شد، دکتر رنگرز از اهمیت حوزه استعدادیابی و آموزش صحبت کرد و فدراسیون بوکس را یکی از مجموعه های موفق در این زمینه دانست و گفت: باید از زحمات فدراسیون بوکس قدردانی کنم که یکی از بهترین ها در زمینه آموزش و استعدادیابی بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرپرت دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش تصریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط، بهمن ماه مسابقات استعدادهای برتر را برگزار می کنیم و توقع داریم استعدادهایی که از دل این رقابتها بیرون می آیند مورد حمایت فدراسیون قرار بگیرند تا در المپیک سنگال از همین نفرات استفاده کرده و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

همچنین حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس هم ضمن تشکر از حضور دکتر رنگرز در محل فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون بوکس در تمامی زمینه ها با وزارت ورزش همکاری و تعامل کامل داشته است. امیدوارم بتوانیم در زمینه استعدادیابی هم موفق بوده و روند حرکت مثبت خود را ادامه دهیم.

ثوری عنوان کرد: درخت ورزش در آموزش و استعدادیابی آبیاری می شود و یقین دارم با حضور مدیران جوان و کاربلدی مانند دکتر رنگرز آینده ورزش ایران در این زمینه روشن خواهد بود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها