‍ استکی: جلسه با صالحی‌امیری خروجی مثبتی داشت

1399/04/22 | روابط عمومی



سرمربی تیم ملی بوکس معتقد است دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک خروجی مثبتی داشته است.

متن خبر :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس این کمیته دیدار و گفت‌وگو کرد.

استکی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون در این خصوص گفت: با پیگیری‌های رئیس فدراسیون بخش عظیمی از مشکلات حل شده بود و امروز برای نهایی شدن برخی مسائل مانند سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب، دیداری با رئیس کمیته ملی المپیک داشتم.

وی افزود: خداراشکر که دکتر صالحی امیری زیر و بم ورزش را می‌شناسد و وقتی صحبتها و دلایل من را شنید، با ماندن ما در سالن شماره ۹ موافقت کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ما را دلگرم کرده تا بتوانیم با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهیم. هر شخصی که در هوای ورزش تنفس کرده باشد، می‌داند حضور مسئولان کاربلد در راس امور تا چه اندازه می‌تواند در پیشرفت ورزش تاثیرگذار باشد.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: تا به حال چتر حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک روی سر بوکس باز بوده و صحبتهای امروز دکتر صالحی امیری و قولهایی که به ما داد باعث شد برای تاریخ‌سازی در المپیک توکیو هرچه در توان داریم بگذاریم و در مجموع خروجی این جلسه برای بوکس ایران بسیار مثبت بود.

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها