بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون بوکس

1399/04/01 | روابط عمومی



رئیس، دبیر و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز در فدراسیون بوکس حضور پیدا کردند.

متن خبر :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه مجید کیهانی، علیرضا رحیمی از اعضای هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی امروز در فدراسیون بوکس حاضر شدند.

در این دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک با حسین ثوری رئیس و حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون گفت و گو داشتند.

در حاشیه این دیدار صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بوکس با کسب 2 سهمیه نشان داد ظرفیت خوبی برای درخشش دارد و عملکرد تیم ملی در رقابت های گزینشی المپیک امیدوار کننده بود.

وی در خصوص تغییر محل تمرینات تیم ملی بوکس تصریح کرد: باید کمک کنیم تا بوکس صاحب فضای مستقل شود تا آن زمان ما تعهد داریم از این رشته حمایت کنیم.  مسئولان فدراسیون می توانند از بین یک سالن در آکادمی و سالنی که برای آنها در واحد ورزشی علوم تحقیقات پیشبینی شده یکی را انتخاب کنند.

رئیس کمیته المپیک خاطرنشان کرد: بوکس با مدیریت خوب ثوری، راه خود را پیدا کرده و امیدوار هستیم موفقیت های این رشته المپیکی ادامه داشته باشد.

حسین ثوری هم ضمن قدردانی از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک در فدراسیون بوکس اذعان کرد: بوکس ایران پتانسیل موفقیت در مسابقات مختلف را دارد و برای رسیدن به این مهم نیازمند دیدگاه ویژه مسئولان ورزش کشور هستیم.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: من هرچه در توان داشتم برای موفقیت این رشته به کار گرفتم و در خصوص تغییر محل تمرینات هم باید بازدیدی از امکانات مجموعه ورزشی علوم تحقیقات داشته باشم. ضمن اینکه کارهای عمرانی خانه اختصاصی بوکس در مجموعه ورزشی آزادی  تا 50 درصد انجام شده است.

شایان ذکر است مقرر شد فردا (دوشنبه) رئیس فدراسیون بوکس به همراه پیمان فخری، علیرضا رحیمی و کیکاووس سعیدی از امکانات مجموعه ورزشی علوم تحقیقات بازدید کنند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها