هوایی تازه در ریه های بوکس کشور/ بارقه های امید در دل ها تابید

1398/04/01 | تیم های ملی



برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس بارقه های امید را در دل دوستداران این رشته تاباند

متن خبر :


 

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، بوکس کشورمان دوره تازه ای از حیات خود را سپری می کند و مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی که با اقبال خوب علاقه مندان ، رسانه ها و پیشکسوتان و چهره های نام آشنای این ورزش پرطرفدار برگزار شد ، بر این نظریه صحه گذاشت که هوایی تازه در ریه های مشتزنی ایران جاری شده است.

 

این رقابتها در حالی در سالن شهید همت برگزار شد که علی استکی مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز حضور داشت و با اشتهای مثالزدنی مسابقات را رصد می کرد. پخش زنده این مسابقات ، اقبال خوب رسانه ها و همچنین حضور چشم گیر علاقه مندان از دیگر مواردی بود که موجب شد بوکسورها با انگیزه مضاعف گام به رینگ بگذارند و رقابتها ازحیث کمی و کیفی در سطح رضایت بخشی باشد.

 

از سویی دیگر حضور پیشکسوتانی که عمق و ژرفای بوکس را می شناسند و از دانش و تجارب گرانسنگی برخوردارند نیز قابل تعمق بود . ضمن این که حضور حسین ثوری رییس و شهریار رحمانی سرپرست دبیری فدراسیون بوکس نیز در سالن ، موجب می شد تا مشتزنان برای آنکه ردای موفقیت را برتن خود بدوزند ، با اعتماد به نفس بیشتر پیکار کنند.

 

این خودباوری در نزد بوکسورها به خوبی هویدا بود ، به ویژه نزد احسان روزبهانی مشتزن سرد و گرم چشیده که در سه مسابقه خود ، دو دیدار را با ناک اوت بسود خود رقم زد تا نشان دهد با توپ پر گام به رینگ گذاشته است.

 

به هرحال ، آنچه که طی این رقابت ها به چشم آمد و بارقه های امید را در دلها تاباند ، وفاق و یکدلی جامعه بوکس بود که امید می رود مسوولان فدراسیون و دیگر عوامل دست در دست هم نهند و با کنار زدن شاخ و برگهای مزاحم ، قطار این ورزش را بر ریل موفقیت قرار دهند .

 

با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی روسیه  و متعاقب آن رقابتهای انتخابی المپیک 2020  توکیو باید این مهم ملکه ذهن جامعه بوکس باشد که اضلاع مثلث متشکل از مسوولان فدراسیون ، رسانه ها و مقامات ورزش کشور باید یکدلی پیشه کنند و بتوانند در این مسیر دشوار یارویاور کادر فنی و ملی پوشان بوکس باشند .

 

مروری به گذشته بر این نظریه کارشناسان مهر تایید می زند که هرگاه پروسه همگرایی و روحیه کار جمعی در نزد مقامات فدراسیون و دیگر مسوولان ذیربط حاکم باشد ، بوکس ما توان آن را دارد که درعرصه مسابقات معتبر بین المللی گلیم خود را تا مرز کسب سهیمه المپیک و کسب مدال در عرصه رقابتهای معظم قاره کهن بیرون بکشد .

 

امید است در زمان کنونی که دریچه ای تازه بر بوکس کشور گشوده شده ، این رویکرد بخوبی از قوه به فعل در آید و با کنار زدن ابرهای غلیظ حاشیه از جامعه بوکس ، بذر یکدلی کاشته شود .

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

t.me/iranaibox

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها