گفت و گو با مدیرسازمان تیم های ملی

1398/03/18 | تیم های ملی



استکی: غیبت در مسابقه انتخابی پایانی برابر با از دست دادن رقابت های جهانی خواهد بود/ نیازیمبتوف مربی رزومه داری است و او را از حواشی دور نگه می داریم

متن خبر :



علیرضا استکی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون در خصوص دور اول مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس گفت: انتخابی اول بین کسانی برگزار شد که قرار است در دور دوم اردوها شرکت کنند و انتخابی پایانی بین روزهای سوم تا پنجم تیرماه و در پایان اردوی دوم بین تمام مدعیان برگزار می گردد. چنانچه ورزشکاری در این انتخابی غایب باشد، طبعا حضور در رقابت های جهانی را از دست خواهد داد.


وی همچنین افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس از روز بیستم خرداد ماه آغاز می شود و تلاش می کنیم با همفکری سرمربی خارجی کارها را پیش ببریم تا همه چیز روی برنامه پیش برود.


مدیر سازمان تیم های ملی درباره حضور مربی خارجی گفت : مهم ترین مساله دورنگه داشتن  نیازیمبتوف حواشی خواهد بود و برنامه فدراسیون این است که تنها از توانایی فنی این مربی بهره ببریم.


وی ادامه داد: تمام بوکسورها باید در چارچوب سیاست های فدراسیون کار کنند و اگر هر بوکسوری به مسایلی که به او مربوط نمی شود ورود کند، به طور قطع از اردوی تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد.

 

استکی با اشاره به اینکه رییس فدراسیون در برخی مسایل به او اختیار تام داده است، تصریح کرد: نظم و انضباط در تمرینات حرف اول را می زند و مطمئن باشید اتفاقاتی که در گذشته گریبان بوکس را گرفت، دیگر تکرار نخواهد شد. مربی خارجی تیم ملی رزومه خوبی دارد و باید تمام حواسش روی مسایل فنی باشد و ما هم فعالیت های او را زیر نظر داریم و اجازه نمی دهیم تیم وارد حاشیه شود.


مدیر سازمان تیم های ملی بوکس خاطرنشان کرد: به طور قطع در خلال برگزاری رقابت های انتخابی از ستاد مبارزه با دوپینگ درخواست می کنیم، به انتخاب خودشان از ورزشکاران برتر در مسابقات انتخابی، تست دوپینگ بگیرند تا در رقابت های بین المللی مشکلی از بابت این موضوع نداشته باشیم.


استکی در پایان افزود: بوکس در سایه اتحاد و نظم به موفقیت می رسد و با افرادی که بخواهند تیم را به حاشیه ببرند برخورد خواهیم کرد.لازم به ذکر است که به زودی لیست نفرات حاضر در دومین دور اردوی تیم ملی به زودی از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

t.me/iranaibox

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها