انتخاب بیجار به عنوان دومین کمپ تیم های ملی

1398/03/05 | همگانی



با حضور حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار و با موافقت رییس فدراسیون بیجار به عنوان دومین کمپ تیم های ملی بوکس کشور انتخاب شد

متن خبر :



صبح امروز یکشنبه جلسه ای با حضورحسین ثوری رییس و علیرضا کلانتری دبیرفدراسیون با حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و همچنین افشین فرخیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار در محل فدراسیون برگزار گردید که در این نشست با موافقت طرفین مقرر شد تا از این پس شهرستان بیجار به عنوان دومین کمپ تیم های ملی بوکس کشور فعال گردد. در ادامه این جلسه پیرامون تشکیل اردوهای بعدی تیم های مختلف ملی بوکس کشور در همه رده ها در شهرستان بیجار توافقاتی به عمل آمد. در همین راستا مقرر شد تفاهم نامه ای میان هیات بوکس استان کردستان و فدراسیون بوکس جهت تایید و بهره گیری از دومین کمپ تیم های ملی بوکس با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و همچنین رییس هیات بوکس کردستان در استان مذکور منعقد گردد.

در پایان رییس فدراسیون ضمن تشکر از حمایت همه جانبه نماینده مردم شریف بیجار در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و همچنین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار، برای تعاملات بیشتر در آینده ابراز امیدواری کرد و برای بوکسورهای این استان و آتیه داران بوکس کشور آرزوی موفقیت نمود.

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

t.me/iranaibox

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها