پس از پیروزی سالار غلامی در بوکس حرفه ای

1398/02/22 | مسابقات و لیگ



پرویز غلامی : امیدوارم سالار در المپیک بدرخشد

متن خبر :



پس از پیروزی سالار غلامی در مسابقات لیگ بوکس حرفه ای مقابل حریف مکزیکی گفت و گویی با پرویز غلامی از پیشکسوتان و مربیان بوکس کشور داشتیم که در زیر مشروح آن را خواهید خواند:

سه ماه پیش سالار با یک بوکسور از کشور مکزیک مبارزه کرد. این در حالی بود که او پس از سه ماه تمرین پرفشار نیاز به حداقل یک هفته ریکاوری داشت و عدم رعایت این موضوع باعث شد که دچار مصدومیت شود  اما به دلیل تعصب بالا او با حریف خود مبارزه کرد و برای خوشحالی دل هموطنان تا پایان مقاومت کرد و با پیروزی از روی رینگ پایین آمد.

وی در ادامه افزود : شب گذشته هم سالار با بوکسور دیگری از کشور مکزیک روبرو شد و توانست در زمان یک دقیقه و یازده ثانیه وی را ناک اوت کند. این بوکسور دو بار برای کسب کمربند به روی رینگ رفته و 12 راند مبارزه کرده بود و یک بوکسور قدرتمند و تمام عیار به حساب می آید.

پدر سالار غلامی با اشاره به پیروزی پسرش در مبارزه شب گذشته گفت: این برای اولین بار در تاریخ ورزش بوکس ایران بود که یک بوکسور ایرانی در مسابقات حرفه ای موفق به شکست حریف خود در راند اول می شود و به نظرم این مساله نویدبخش روزهای بهتری برای سالار و بوکس کشور است و به طور قطع این توانمندی در وی وجود دارد که بتواند با قدرت در مسابقات گزینشی المپیک حضور پیدا کرده و در صورت حمایت فدراسیون بتواند اولین مدال المپیک ایران در رشته بوکس را به دست آورد.

وی در پایان افزود: ثوری فرد جوان و پرانرژِی است که امیدوارم بتواند روزهای خوبی را برای بوکس کشور رقم بزند. من به شخصه قهرمانان بزرگی از جمله علی مظاهری را به بوکس ایران معرفی کرده ام و اکنون نیز به رییس و دبیر فدراسیون هم گفته ام که در کنار سالار تا کسب سهمیه و حضور در المپیک 2020 توکیو بدون هیچ چشمداشتی با قدرت فعالیت خواهم کرد تا شاهد افتخارآفرینی برای کشورم باشم.

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

t.me/iranaibox

 

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها