ثوری: تورنمنت جام مکران در سطح و استاندارد بالایی برگزار شد/زمان نتیجه گیری فرا رسیده است

1397/12/14 | تیم های ملی




متن خبر :


حسین ثوری در گفت و گو با سایت فدراسیون پیرامون تورنمنت بین المللی بوکس جام مکران گفت : همان طور که مطلع هستید چند سالی بود که مسابقاتی در سطح بین المللی در کشور برگزار نشده بود و این اولین تجربه ای بود که در مدیریت بنده اتفاق افتاد و جا دارد از همه عوامل اجرایی، داوران، مربیان و ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند، تشکر نمایم. همچنین باید تشکر ویژه ای از سازمان منطقه آزاد چابهار و اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان داشته باشم که همکاری صمیمانه ای برای برگزاری چنین رویداد بزرگ و مهمی را با فدراسیون داشتند. مسابقاتی که در چابهار برگزار شد حاصل تلاش همه دوستان و نتیجه یک کار تیمی بود که همگی دست به دست هم دادند تا چنین تورنمنت بزرگی شکل گیرد.

وی همچنین افزود: در این مسابقات محل اسکان، نحوه تغذیه و جابه جایی تیم ها در سطح قابل قبول و استانداردی قرار داشت و به اذعان همه تیم های شرکت کننده که شامل 7 تیم خارجی و سه تیم داخلی بودند، همگی رضایت کاملی ازبرگزاری این مسابقات داشتند.

رییس فدراسیون در ادامه گفت: ما دو هدف عمده از برگزاری این تورنمنت دنبال می کردیم که  فکر می کنم به هر دو هدف دست یافتیم . هدف اول این که ظرفیت های فدراسیون بوکس و استان سیستان و بلوچستان را نشان دهیم. با توجه به این که رویکرد وزارت ورزش و جوانان بر این است که مسابقات را در مناطقی برگزار نماییم که کمتر دیده شده اند، لذا با برگزاری تورنمنت بین المللی بوکس چابهار جام مکران به این هدف جامه عمل پوشاندیم  و به خوبی نشان دادیم که استان سیستان و بلوچستان از امنیت  و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و کسانی که به دنبال این هستند که این منطقه را به عنوان یک مکان ناامن نشان دهند نقشه هایشان نقش برآب شد و به خوبی شاهد بودیم که مسابقات  به زیبایی هرچه تمام تر و در امنیت کامل برگزار گردید.

هدف دوم ما این بود که در جریان برگزاری این مسابقات ورزشکاران مان را محک جدی بزنیم. به عقیده بنده این مسابقات می تواند دیدارهای تدارکاتی خوبی برای اعضای تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان که نزدیک به یک ماه دیگر باید در رقابت های قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند برگزار می شود، باشد.

حضور تیم های قدرتمندی همچون قزاقستان ،هند، فیلیپین ،مجارستان و حتی  سوریه و عراق می تواند به عنوان معیاری جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی کشورمان در بازی های قهرمانی آسیا به شمار آید .

ثوری همچنین افزود : از این فرایند چیزی که عاید ما شد ، این بود که  فهمیدیم  تیم ملی امید و بزرگسالان کشورمان که اغلب زیر 23 سال بودند توانایی بسیار زیادی داشته و  حتی عملکرد بهتری نسبت به باتجربه ها از خود به معرض نمایش گذاشتند . که فکر می کنم این موضوع آینده بوکس کشور را تضمین خواهد کرد .

رئیس فدراسیون در ادامه گفت : در یک سال گذشته  آنچه که لازم بوده برای ارتقا کمی و کیفی تیم ملی انجام شده و  هیچ  کمی و کاستی  وجود نداشته است . به اذعان همه دوستان بیشترین بازی های تدارکاتی را که لازمه  آمادگی تیم ملی کشور است را، طراحی  و اجرایی کردیم و هر جایی که احساس نمودیم حضور تیم ملی می تواند برای بهبود وضعیت فنی ورزشکاران مان مفید باشد هماهنگی های لازم جهت اعزام تیم ملی انجام پذیرفت.

حسین ثوری در ادامه صحبت هایش افزود : اگر به کارنامه یکساله کاری ما نگاه کنید متوجه خواهید شد که بیش از 10 اعزام برای تیم ملی داشتیم و این بدان معناست که تقریبا در هر ماه در یک تورنمنت یا مسابقه  تدارکاتی شرکت کرده است و زمان آن فرارسیده که  در این فرایند ، تیم ملی نتایج مد نظر فدراسیون را کسب نماید . با توجه به اقدامات صورت گرفته تحقق این اهداف برای فدراسیون  از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی همچنین گفت : شاید یکی از دلایلی که هنوز آن طور که باید وشاید ما نتوانستیم  به آن اهداف اساسی به خصوص در بحث نتیجه گیری دست پیداکنیم این است که ما از گذشته تیم قابل قبولی را تحویل نگرفتیم و همه نفرات کنونی تیم ملی حاصل کار و تلاش همه عزیزانی است که طی چند سال اخیر برای این بوکسور ها زحمات بسیاری را متقبل شده اند و من دست تک تک این عزیزان را می بوسم اما به هر حال "لایکلف الله نفسا الا وسعها ...."

درهرصورت کارهای خوبی برای تیم ملی انجام گرفته است و به نظر می رسد زمان آن فراسیده که نتایج این برنامه ها، خود را نشان دهند . لذا فدراسیون این توقع را از کادر فنی تیم ملی دارد که به نحو شایسته ای این مساله را رصد نموده و به اهداف مد نظر جامه عمل بپوشاند.

ثوری در پایان گفت : در این راه، مسابقات  قهرمانی آسیا و مهم تر از آن مسابقات گزینشی المپیک 2020 توکیو را پیش روداریم و باتوجه به این که در المپیک قبلی رشته ورزشی بوکس تنها یک نماینده داشت، پس از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از فدراسیون و متقابلا همین حمایت ها توسط فدراسیون از تیم ملی و برنامه های آن ، انتظار می رود که اکنون شاهد به ثمر رسیدن اهداف و برنامه های طراحی شده باشیم .

  

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها