مهدی پور: با هماهنگی فدراسیون در دیدارهای تدارکاتی یا اردوی مشترک شرکت خواهیم کرد/ تا به حال چنین تورنمنت خوب و قدرتمندی را در بوکس ایران ندیده بودم

1397/12/14 | تیم های ملی




متن خبر :



در گفت و گویی که با رضا مهدی پور درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان داشتیم وی پیرامون برنامه های کنونی و آتی تیم ملی این گونه سخن گفت : 56 نفر از قهرمانان و نفراتی که توسط کمیته فنی در مسابقات قهرمانی کشور و استعدادهای برتر انتخاب شده بودند در مرحله اول انتخابی 23 نفر از این ورزشکاران را گزینش نمودیم و به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت کردیم و با توجه به درخواست های مکرر بسیاری از مربیان پایه، مبنی بر کنارماندن برخی ورشکاران از لیست کمیته فنی، لذا با برگزاری یک مسابقه انتخابی دورن اردویی درصدد جذب صد در صدی بوکسورهای شایسته در این رده سنی برآمدیم.

وی افزود: در این مسابقه درون اردویی که 36 ورزشکار حضور داشتند، تعداد 26 نفر از آنها به عنوان لیست نهایی تیم ملی نوجوانان کشور به فدراسیون معرفی شدند که هم اکنون نزدیک به 10 روز است این بوکسورهای نوجوان در اردوی تیم ملی زیر نظر مربیان در دو نوبت صبح و عصر مشغول تمرین هستند. هم اکنون ورزشکاران در حال گذراندن مرحله آماده سازی عمومی هستند و به امید خدا هم زمان با این مرحله با کمک آقایان رضا قاسمی، ایمان طیبی و مرتضی خفایی به آموزش فنی بوکسورها نیز می پردازیم .

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت هایش گفت : این مرحله از اردوی آماده سازی تا 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت و به یاری خداوند مرحله بعدی اردوی تیم ملی نوجوانان کشوراز چهارم فروردین ماه سال 98 پیگیری خواهد شد. طی مدت تعطیلی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت پذیرفته که بوکسورهای نوجوان زیر نظر مربیان خود در شهرستان ها و طبق برنامه های مربیان تیم ملی به تمرینات آماده سازی خود بپردازند.

وی در ادامه افزود : ما سه دوره 21 روزه برای آماده سازی بوکسورهای تیم ملی طراحی کرده ایم که پس از سپری شدن این دوره ها، تعداد و زمان اردوهای آتی کمتر و کوتاه تر خواهد شد.

مهدی پور همچنین درباره حضور تیم ملی در مسابقات تدارکاتی و انتخاب نفرات اصلی گفت: اولین معیار ما برای انتخاب نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود که فکر می کنم در خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد و ما د رآن رقابت ها به شناسایی و محک زدن نفرات تحت نظرمان خواهیم پرداخت. همچنین یک اردوی مشترک و یا حضور در یک تورنمنت خارجی را با هماهنگی با فدراسیون در برنامه قرار خواهیم داد و پس از آن در شهریور ماه سال آتی به مسابقات قهرمانی آسیا در بوظبی امارات اعزام خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان درباره تورنمنت بین المللی چابهار جام مکران نیز گفت:رییس جوان فدراسیون بوکس با برگزاری این تورنمنت به یکی دیگر از قول هایش جامه عمل پوشاند و نشان داد که نیروهای خوب و کارآمدی ره که به جمع اهالی فدراسیون اضافه کرده است، از توانمندی بسیار بالایی برخورداند چرا که بنده تا کنون در تورنمنت ها و مسبقات بسیاری شرکت کرده ام و به خوبی می دانم که با چه سختی و مشقتی می توان چنین تورنمنت سطح بالایی را برگزار نمود.

وی همچنین افزود: مدت ها بود که چنین تورنمنتی در این رشته ورزشی برگزار نشده بود و برگزاری این گونه تورنمنت ها با حضور کشور هایی مثل هند و فیلیپین و قزاقستان که کشورهای صاحب نامی در بوکس هستند بسیار کار دشواریست و نشان از رایزنی های خوب فدراسیون دارد و نشانگر سطح مدیریت بالای جناب ثوری و همکاران ایشان در فدراسیون است.

مهدی پور ادامه داد و افزود: جام مکران روح تازه ای در بوکس ایران دمید.  برگزاری این طور تورنمنت ها بسیار سخت و دشوار است اما قطعا باعث بالا رفتن شخصیت بوکس ما در آسیا خواهد شد. به همین دلیل جا دارد از رئیس فدراسیون و دبیر محترم و تمام عوامل اجرایی به خاطر برگزاری بی نقص این تورنمنت تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بوکس کشور همچنین افزود: این تورنمنت  علاوه بر کیفیت بالای فنی، در نوع برگزاری هم از مسابقات برگزار شده قبلی نیز، بسیار سطح بالا و متفاوتی داشت.

برای تایید گفته هایم به این موضوع اشاره می کنم ، در صحبتی که با بازیکنان و کادر تیم سوریه داشتم ابراز رضایت بسیار زیادی از حضور در این تورنمنت داشتند  و بابت برگزاری این رقابت ها و دعوت شدن به این مسابقات تشکر نمودند. 

و باید عرض کنم که این مسابقات علاوه بر بعد فنی و نتیجه، یک شخصیت عالی از بوکس ایران را به معرض نمایش گذاشت.

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

t.me/iranaibox



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها