شاملو : امیدوارم طرح استعدادیابی ادامه دار باشد/ سیستان و بلوچستان میزبانی بی نقصی داشت

1397/09/11 | مسابقات و لیگ




متن خبر :


پس از برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بوکس کشور در زاهدان دقایقی با مسوول کمیته استعدادیابی فدراسیون هم کلام شدیم تا از کم و کیف اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته ورزشی بوکس بیشتر جویا شویم. در زیر گفت و گوی سایت فدراسیون را جلال شاملو می خوانید:

مسوول کمیته استعددیابی فدراسیون گفت : استعدادیابی در دوره های قبل نیز با نام های متفاوت و برهه های زمانی گوناگون توسط سازمان تربیت بدنی و پس از آن توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شد که پس از تغییرات مدیریتی ادامه پیدا نکرد و به نوعی آن طرح ها ابتر باقی ماند.

وی افزود: حالا که طرحی با چنین برنامه ریزی منسجم و هزینه بالایی صورت پذیرفته است باید برای به ثمر نشستن نتایج این طرح باید در آینده شاهد ادامه این کار باشیم چرا که به طور قطع این اتفاق می تواند کمک شایانی به آینده ورزش کشور نماید اما اگر به مانند خیلی از طرح های فراموش شده داخل کشور میز مدیران قرار گیرد و خاک بخورد متاسفانه باید بگوییم که تنها هزینه ای هنگفت از بیت المال انجام شده و یک بار مالی آنچنانی بر دوش وزارت ورزش و جوانان نهاده شده است. در صورتی که با سرمایه گذاری بر روی این سنین خاص و کارشناسی های اساتید ومتخصصین فنی رشته های مختلف می توان از هم اکنون با نیم نگاهی به المپیک 2024 و هدف گذاری بر المپیک 2028 به این سرمایه ها تکیه کرد.

شاملو همچنین درباره سطح کیفی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بوکس کشور در زاهدان گفت: در این رده سنی شاهد برگزاری مسابقات در سطح بسیار خوب و قابل قبولی بودیم هرچند که نگاه ما به عنوان استعدادیاب تممرکز بر روی مسایل فنی نبود و دیدگاه کارشناسان و همکارانم بیشتر روی بدنی، شرایط روحی روانی، جسارت و جنگندگی متمرکزشده بود که خوشبختانه بوکسورهای بسیار قابلی در این زمینه کشف شدند.

وی در ادامه افزود : طی جلسات برگزار شده با مسوولین دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان مقرر گردید که کلیه استعدادهای کشف شده در این دوره المپیاد طی پروسه زمانی 4 ساله و حمایت های وزارت ورزش و جوانان برای المپیک 2022 سنگال روی این افراد سرمایه گذاری و با اردوهای مرتب روی بحث فنی کار دقیق و کارشناسی شده ای انجام گردد. با توجه به اینکه پس از جلسات متعدد شواری فنی قرار بر این شد که مربی کوبایی هدایت تیم های ملی پایه را برعهده بگیرد لذا این استعدادها در آینده از وجود این مربی کاربلد بهره مند خواهند گردید.

رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون در پایان به میزبانی خوب استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت : در نهایت باید از زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات بوکس این استان تشکر ویژه نمود که الحق والانصاف میزبانی بی نقص و با شکوهی را به نمایش گذاشتند و هیچ مشکلی از حیث اسکان، تغذیه، حمل و نقل و سالن مسابقات در زاهدان احساس نشد و این امر به واقع میسر نبود مگر با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی میزبان که در مراسم افتتاحیه و اختتامیه یادگار خوبی از خود در ذهن شرکت کنندگان باقی گذاشتند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها