نهتانی: طرح المپیاد استعدادهای برتر می تواند آینده ورزش کشور را تضمین نماید /نشان داده ایم میزبان شایسته ای هستیم

1397/08/28 | مسابقات و لیگ




متن خبر :


 

با نزدیک شدن به آغاز مسابقات المپیاد استعدادهار برتر بوکس کشور در زاهدان با محمود نهتانی دبیر هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان گفت و گویی انجام دادیم که در زیر مشروح آن را خواهید خواند:

نهتانی درباره نحوه برگزاری مسابقات المپیاد برتر در زاهدان گفت: طبق برنامه از قبل تعیین شده توسط وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون بوکس، هر استانی 10 ورزشکار، 3 مربی و یک سرپرست به این مسابقات اعزام خواهد کرد که هر یک از این نفرات باید در سامانه مبین و پرتال جامع فدراسیون ثبت نام کرده باشند.

وی ادامه داد و افزود : این مسابقات به مدت 9 شب ادامه خواهد داشت که تیم ها عصر روز سی ام آبان ماه وارد زاهدان خواهند شد و ساعت 8 صبح روز یکم آذر ماه مراسم وزن کشی برگزار می گردد. مراسم افتتاحیه طبق برنامه از ساعت 16:30 عصر همان روز انجام می شود و پس از پایان مراسم مسابقات به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

دبیر هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان همچنین درباره وضعیت نحوه اجرای مسابقات و بحث اسکان و تغذیه گفت: تدارکات بسیار خوبی صورت گرفته و مسابقات در دو رینگ برگزار خواهد شد. خوابگاه الزهرا برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است. این خوابگاه پیش از این در سال 1395 برای مسابقات قهرمانی کشور نیز استفاده شد که همه شرکت کنندگان از وضعیت اسکان رضایت کافی داشتندو همچنین برنامه تغذیه ورزشکاران به صورت کامل در اختیار تیم ها قرار خواهد گرفت ضمن اینکه غذای در نظر گرفته شده از بهترین کیفیت برخوردار خواهد بود.

نهتانی  در ادامه افزود: برای این مسابقات سیستم نمایشی در سالن گرم کردن در نظر گرفته شده است که ورزشکاران بتوانند از طریق صفحه نمایش مسابقات را تماشا نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقات المپیاد استعدادهای برتر چه تاثیری در رشد و پیشرفت بوکس خواهد داشت، گفت: بی تردید این مسابقات می تواند نقش بسیار عمده ای در رشد رشته ورزشی بوکس داشته باشد اما این را هم باید اشاره کنم که تا کنون طرح های استعدادیابی بسیاری انجام شده که به دلیل عدم پیگری و نگهداری مناسب از ورزشکاران نخبه و برتر هیچ بهره وری خاصی انجام نگردیده است. لذا از فدراسیون درخواست داریم تا نفرات برتر را تحت نظر گرفته و با در اختیار گرفتن مربی خارجی خوب این نفرات را برای سال های آینده تیم های جوانان و بزرگسالان رشد دهد. این ورزشکاران همگی دانش آموز هستند و باید طوری برنامه ریزی شود که بتوان از آنها در مسابقات المپیک 2024 بهره گرفت.

نهتانی ضمن تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار متشکریم که از همه لحاظ با هیات بوکس همکاری داشته و زحمات بسیاری را تاکنون برای برگزاری خوب و شایسته این مسابقات داشته است. استان ما در گذشته نیز ثابت کرده که میزبان خوبی برای رویدادهای ورزشی در کشور است که به عنوان نمونه می توان از میزبانی خوب سال 86 این استان برای مسابقات بوکس جوانان و همچنین سال 89 میزبانی المپیاد بوکس جوانان نام برد. ضمن اینکه در سال 94 میزبان مساباقت بین المللی بودیم و در سال 95 نیز میزبانی مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را بر عهده داشتیم که به زعم همه شرکت کنندگان میزبانی خوب و قابل تقدیری در این استان انجام شده بود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها