نشست صمیمانه رئیس فدراسیون بوکس با جمعی از پیشکسوتان

1402/11/15 | پیشکسوتان



نشست صمیمانه رئیس فدراسیون بوکس با جمعی از پیشکسوتان این ورزش، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ «سیدروح‌الله حسینی» رئیس فدراسیون بوکس، نشستی را با جمعی از پیشکسوتان و بزرگان بوکس کشور، برگزار کرد.

وی در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به حاضرین، گفت: شما بزرگ این رشته هستید که طی سالیان سال، زحمات زیادی را برای اعتلای بوکس ایران متحمل شده‌اید. از اینکه امروز در کنار هستیم، خوشحالم.

حسینی ادامه داد: از روزی که مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفتم، تاکنون ۱۰ اعزام داشته‌ایم که هزینه زیادی را دربرداشت. بودجه اندک فدراسیون کفاف اعزام‌ها را نمی‌داد، اما تیم‌ها را اعزام کردیم چون هدفمان پیشرفت بوکس ایران است. یک خرابه را تحویل گرفتم که با بدهی‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد. همه بدهی‌ها پرداخت شد و اکنون به شرایط نرمالی رسیده‌ایم.

رئیس فدراسیون بوکس، اظهار داشت: سه مرحله مسابقات خردسالان را برگزار کردیم، چون اعتقاد دارم باید در این رده سنی سرمایه‌گذاری کنیم. همچنین پیکارهای رده‌های سنی مختلف و اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف نیز برگزار شد و اکنون نیز در بزرگسالان و امید در حال برگزاری است. همچنین خوابگاه فدراسیون نیز به طور کلی تغییر کرد و تجهیز شد. لیگ نیز در حال برگزاری است و با قدرت ادامه می‌یابد.

حسینی سپس در خصوص جذب مربیان کوبایی و اهدافش از استخدام آنان، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «فونتانا» یک استاد و چهره برجسته بوکس جهان است که کارنامه درخشانی دارد.  

وی خطاب به حاضرین بیان کرد: شما بزرگان بوکس هستید و باید کنار فدراسیون باشید تا از تجارب گران‌بهایی شما عزیزان استفاده کنیم. باید از حاج احمد ناطق نوری، بزرگ بوکس ایران یاد کنم‌ و اکنون که در به جایگاه ریاست رسیدم، درک می کنم که‌ چه کار بزرگی را در چندین سال ریاستش انجام داد. این محل فدراسیون و سالنی که داریم را مدیون ایشان‌ هستیم. شخصا مدیون ایشان هستم‌ و جای‌ او در فدراسیون خالیست و امیدوارم خداوند به او سلامتی بدهد.

«فونتانا» سرمربی کوبایی تیم ملی ایران نیز که به عنوان میهمان ویژه در این نشست بود، گفت: از حضور در جمع شما خوشحالم، چراکه همه شما سرمایه هستید. سالها در تایلند بودم و در ۱۱ مدال المپیکی این کشور، نقش مستقیم داشته‌ام. بهتر است زیاد به گذشته بها ندهیم و به فکر آینده بهتر باشیم. خیلی از قوانین داوری و برگزاری بوکس تغییر کرده و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی گفت: می‌خواهیم بوکس ایران را قوی کنیم تا تیم‌های قدرتمند برای حضور در ایران و برگزاری اردو با تیم ما، درخواست بدهند. زمان چندانی با مسابقات گزینشی ایتالیا و سپس تایلند نداریم و در حال حاضر هدف این است سهمیه بگیریم تا در المپیک پاریس باشیم. امیدوارم با کمک همگی به این خواسته برسیم. بعد از آن باید فکر و ذهن ما، المپیک لس‌آنجلس باشد تا به رویای کسب مدال در المپیک برسیم. می‌خواهم از ریاست فدراسیون تشکر کنم که در همین مدت کوتاه، بهترین حمایت را از برنامه‌های ما داشته و امیدوارم با هم به موفقیت برسیم.

سپس حاضرین و بزرگان حاضر در جلسه به ارائه نظرات خود پرداختند.

در ادامه، رئیس فدراسیون بوکس با اهدای لوح به حاضرین، از این بزرگان به پاس سال‌ها حضور در تلاش در بوکس کشور، تقدیر کرد و در پایان حاضرین، عکسی به یادگار گرفتند.

منوچهر مقصودی، امیرسرتیپ داوود صارمی، فتح‌الله صابری، محمود ابطحی، بیژن دلشاد، امیر دلشاد، کاظم صنعتی، بهمن نکیسا، اکبر قنبری، بیژن شیشه‌گران، هوشنگ امینی، همایون اردلان، فرزاد صادق‌پور، علیرضا انگیزی، مهدی هویت‌دوست، پرویز بهمنی و شمس‌الله داوودآبادی حاضرین در این نشست صمیمانه بودند.

گفتنی است، نشست‌های رئیس فدراسیون بوکس با پیشکسوتان بوکس سراسر کشور و افرادی که در این جمع نبودند، مرحله به مرحله برگزار خواهد شد تا از تمامی پیشکسوتان کشور تجلیل شده و از نظرات آنان برای پیشبرد اهداف بوکس ایران، استفاده شود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها