برگزاری مجمع عمومی هیئت بوکس آذربایجان شرقی

1402/09/12 | هئیت های استانی



مجمع عمومی عادی هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی؛ مجمع عمومی عادی هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی به ریاست ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، امروز یکشنبه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در این نشست ابتدا، عیسی گل‌محمدی رئیس هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیئت ارائه کرد و تقویم سال جاری هیئت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تقدیر از اقدامات هیئت استان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جامعه ورزشی ضمن تاکید بر حمایت کامل از ورزشکاران اعلام کردند برای داشتن ایران قوی بایستی ورزش قوی داشته باشیم و تاکید ویژه‌ای برای توسعه ورزش در کشور داشتند.

وی در ادامه افزود: شنیدن افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه‌های بینالمللی قابل افتخار و تمجید بوده و امیدوارم بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران باشیم‌.

ستودهنژاد خاطر نشان کرد: توجه به شهرستان‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله انتظارات اداره کل ورزش و جوانان بوده و امیدوارم رئیس هیئت بوکس استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها