ستارپور: بوکس نیاز به زمان دارد؛ حسینی مشکلات را می‌داند

1402/07/08 | پیشکسوتان



دارنده دو مدال بازی‌های آسیایی، گفت: بوکس نیاز به زمان دارد تا با اجرایی شدن برنامه‌های فدراسیون در تیم‌های پایه، در سال‌های آینده به اهدافش دست یابد.

متن خبر :

"محمد ستارپور" قهرمان اسبق آسیا در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، اظهار داشت: نتایج تیم ملی در بازی‌های آسیایی خوب نبود اما نمی‌توان مقصر آن را فدراسیون فعلی دانست چراکه روح‌الله حسینی و همکارانش تنها چند ماه است که مدیریت فدراسیون را برعهده گرفته‌اند. این نتایج ثمره مدیران قبلی است که نگاهی به تیم‌های پایه و جوانگرایی نداشتند.

 

وی افزود: حسینی چند ماه سرپرست بود و اکنون نیز حدود سه ماه است که ریاست را برعهده گرفته و زمانی برای عزل و نصب نداشت. او اردوهای مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفت و حتی بوکسورها در مسابقات بین‌المللی نیز شرکت کردند.

 

ستارپور ادامه داد: حتی وی در صحبت‌هایش نیز بارها اشاره کرد که بوکس ایران چند سال است از جمع مدعیان قاره کهن عقب مانده و برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان و سرمایه‌گذاری در سنین پایه دارد.

 

دارنده دو مدال بازی‌های آسیایی در ادوار گذشته، بیان کرد: خودم تجربه دو دوره حضور در این رویداد مهم را داشته و در آنها مدال‌آور بوده‌ام، اما صادقانه قبل از اعزام امیدی به موفقیت نداشتم. حسینی می‌توانست تیم را اعزام نکند، اما پای تیم و بوکسورها ایستاد.

 

وی افزود: کشورهای آسیایی در بوکس سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما بوکس ایران در سال‌های گذشته درجا زد. ابتدا باید جوانگرایی کنیم و نیاز به زمان داریم. همین تیم هند که می‌بینید از چند سال قبل سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه را انجام داد و اکنون نتیجه‌اش را در المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی می‌بیند.

 

ستارپور اظهار داشت: ‌زمانی ما در تیم ملی جوانان بودیم و در واقع پشتوانه خوبی برای بزرگسالان محسوب می‌شدیم. اکنون نیز بهتر است همین مسیر طی شود. باید به بوکس زمان بدهیم تا برنامه‌های فدراسیون در تیم‌های پایه انجام شده و ثمره‌اش را در سال‌های آتی بگیریم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها