نهتانی: فونتس مربی خوبی است و نیاز به زمان دارد؛ شرایط مناسبی داریم

1402/10/05 | تیم های ملی



مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران، گفت: فونتس مربی خوبی است و نیاز به زمان دارد تا تفکراتش‌ را به طور کامل اجرایی کند.

متن خبر :

محمود نهتانی‌ در گفت‌وگو‌ با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در خرم‌آباد‌ با حضور "رینالدو‌ فونتس" کوبایی، اظهار داشت: فونتس انصافا مربی خوبی است و از همه لحاظ اردوی مناسبی داشتیم. امکانات مناسب بود و باید از فدراسیون و میزبان بابت این اردوی خوب تشکر کنم.

وی افزود: هدف مربی کوبایی و همه ما، عملکرد خوب در انتخابی المپیک است. فونتس تمرینات متنوع‌ و ایده‌آلی‌ را در اردو پیاده‌ کرد و وقتی با بوکسورها تیم ملی صحبت کردم، آنها نیز از تمرینات متنوع او، راضی بودند.

مربی تیم ملی بوکس، بیان کرد: هیچگونه استرسی‌ روی بچه‌ها‌ نبود و همه این شرایط خوب دست به دست هم خواهد داد تا به اهدافمان‌ برسیم. تکمیل کننده این مسائل، حضور در میادین بین‌المللی است که اکنون تیم‌ ایران اعزام‌ به تورنمنت بلغارستان و حضور در اردوی مشترک قزاقستان و ارمنستان را در پیش دارد که بسیار خوب خواهد بود.

نهتانی، گفت: کار برای رسیدن به سهمیه بسیار سخت است اما نشدنی هم نیست. مهمترین مساله این است که باید به مربی کوبایی زمان بدهیم تا تفکرات خود را اجرایی کند. ببینید تیم‌ اردن چند سال است که مربی کوبایی دارد و در قهرمانی‌ آسیا و جهانی ازبکستان به موفقیت رسید. حتی زمانیکه در هانگژو به مدال نرسیدند نیز همان مربی به کارش ادامه می‌دهد‌ چراکه‌ برنامه بلند مدت دارد و ما‌ نیز بهتر است مربی کوبایی را برای بلند مدت داشته باشیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها